کد خبر: 319638
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۸ ۱۲:۳۹:۴۶
| |

تمجید آس اسپانیا از تیم ملی والیبال ایران

سایت آس اسپانیا به اعتراض تیم ملی والیبال ایران نسبت به اتفاقات فرودگاه شیکاگو پرداخت و از این تیم تمجید کرد.

تمجید آس اسپانیا از تیم ملی والیبال ایران
کد خبر: 319638
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۸ ۱۲:۳۹:۴۶

اعتمادآنلاین| ماجرای توقف چند ساعته کاروان والیبال ایران در فردوگاه شیکاگو و انتقاد ایرانی‌ها از این اتفاق از نگاه آس اسپانیا پنهان نماند و این رسانه علاوه بر پرداختن به این موضوع به تمجید از تیم ملی والیبال ایران نیز پرداخت.

این روزنامه نوشت: تیم ملی والیبال بانوان آمریکا در چین قهرمان لیگ ملت‌ها شد و اکنون شیکاگو برای 10 روز میزبان لیگ ملت‌های مردان خواهد بود. 6 تیم آمریکا، برزیل، فرانسه، لهستان، روسیه و ایران به رقابت خواهند پرداخت. کاروان ایران زمان زیادی را در فردوگاه سپری کرده تا اجازه ورود به خاک آمریکا را پیدا کند و به هتل محل اقامت خود برود. به همین خاطر نسبت به این موضوع اعتراض کرد.

رسانه‌های ایرانی در این باره نوشتند: اگر آمریکا برای اسکان تیم‌های ملی آماده نیست بهتر است میزبانی مرحله نهایی لیگ ملت‌ها را رد کند.

سایت اسپانیایی در ادامه به تمجید از تیم ملی والیبال ایران پرداخت و نوشت: ایران یکی از شگفتی سازهای مرحله نهایی است که توانست ژاپن و چین را با هدایت سرمربی صربستانی خود به نام ایگور کولاکوویچ کنار بزند. تیم پارسی عملکرد قابل توجهی داشت. این تیم بازیکنان قد بلندی داد و یکی از بهترین‌های پاسورهای حال حاضر دنیا را در ترکیب خود می‌بیند.

در لیگ ملت‌ها 16 تیم برتر از نقاط مختلف جهان در مرحله نخست به رقابت پرداختند و ایرانی‌ها فرصت پیدا کردند قدرت خود را بالاترین سطح والیبال جهان نشان دهند. این تیم در نخستین بازی اش در مرحله نهایی به مصاف لهستان می‌رود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها