کد خبر: 320014
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۹ ۱۳:۴۳:۵۷
| |

مبارزه سینا کریمیان با مرد سامورایی در مسابقات K1

سیناکریمیان تنها دارنده کمربندقهرمانی سازمان K1 در مسابقات رزمی، دوم شهریور ماه به مصاف قهرمان سنگین وزن ژاپن خواهد رفت.

مبارزه سینا کریمیان با مرد سامورایی در مسابقات K1
کد خبر: 320014
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۹ ۱۳:۴۳:۵۷

اعتمادآنلاین| ‌ سینا کریمیان است اولین فایتر ایرانی در تاریخ ورزش ایران است که بدون سرو صدا و با پشتکارش موفق شده کمربند سازمان بزرگ k1 ژاپن، در سرزمین آفتاب را از آن خود کند. سیناکریمیان دارنده اولین کمربند قهرمانی سازمان K1 است که موفق شده بهترین‌های این سازمان بخصوص تفنگدار ژاپنی را شکست دهد و حالا نام خود را در ویترین افتخار آفرینان ورزش ایران ثبت کرده است. وی 10 سال برای تیم ملی کیک بوکسینگ در وزن 90 کیلوگرم مبارزه کرده، حاصل سال‌ها تلاش و فعالیت او در ورزش ایران کسب 5 مدال جهانی در کیک بوکسینگ ایران و یک مدال برنز جهانی در رشته موی‌تای است. یک مرحله نیز در تورنمنت حرفه‌ای جام "حیدر علی‌اف" در کشور آذربایجان مبارزه کرده که در آن مسابقات نیز موفق شده کمربند قهرمانی این سازمان را از آن خود کند.

حالا کریمیان قرار است 2 شهریور ماه در ورزشگاه" آرنا" شهر اوساکا به مصاف نماینده ژاپن برود. این رقابت‌ها در چارچوب مسابقات K1 برگزار خواهد شد و تنها یک سوپر فایت خواهد بود. حریف 29 ساله کریمیان از افسران سابق پلیس ژاپن بوده که او نیز در یک سازمان به نام "بیگ بانگ" مبارزه می‌کند و "آیتاکاریو" قهرمان سنگین وزن ژاپنی قرار است 2 شهریور ماه به مصاف نماینده کشورمان برود که کمربند قهرمانی k1 را در اختیار دارد و قطعا مبارزه سختی را مقایل سینای ایرانی خواهد داشت. البته نباید فراموش کرد که "آیتاکاریو" 20 پیروزی در کارنامه خود دارد و در این میان 6 شکست نیز در رزومه وی دیده می‌شود. از 20 پیروزی وی 8 مبارزه او با ناک اوت بوده است.

سینا کریمیان فایتر ایرانی

سینا کریمیان زمان برگزاری مبارزه خود مقابل حریف ژاپنی را تایید کرد.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها