کد خبر: 321721
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۵ ۱۲:۰۸:۰۳
| |

دو هفته تعطیلی برای کارگران ژاپنی در المپیک

کارگران ژاپنی به خاطر برگزاری بازی‌های المپیک نزدیک به دو هفته در خانه خواهند ماند تا ترافیک این شهر برای بازی‌های المپیک به حداقل برسد.

دو هفته تعطیلی برای کارگران ژاپنی در المپیک
کد خبر: 321721
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۵ ۱۲:۰۸:۰۳

اعتمادآنلاین| ‌ صدها هزار نفر در توکیو به مدت دو هفته در خانه خواهند ماند تا این اقدام به کاهش ترافیک و شلوغی در طول بازی‌های المپیک 2020 کمک کند. هر روز 8 میلیون نفر برای کار وارد شهر توکیو می‌شوند و از این کلان شهر خارج می‌شوند. برگزاری بازی‌های المپیک 2020 در توکیو قطعاً می‌تواند این ترافیک سرسام آور را کاهش دهد.

بنابراین، در تلاش برای جبران ورود هزاران نفر از هواداران ورزشی، بیش از 50،000 کارمند از فوجیتسو، 34 هزار نفر از NEC، از دفتر توکیو تویوتا 1600 نفر و 3000 نفر از کارمندان دیگر در این مدت تعطیل خواهند بود و در خانه می‌مانند.

قرار است این اتفاق به صورت آزمایشی، امسال انجام شود و میزان کاهش ترافیک در خیابان‌ها و شهر توکیو محاسبه شود.

همچنین شرکت سازنده تجهیزات اداری Ricoh در حال برنامه‌ریزی برای بستن دفتر خود در توکیو برای دو هفته در زمان المپیک است و مکان‌هایی را برای ملاقات اینترنتی بین کارمندان و ارباب رجوع‌ها ایجاد کرده است تا بدون نیاز به آمدن به شهر توکیو، کار خود را انجام دهند.

المپیک 2020 از جمعه 3 مرداد 1399 آغاز می‌شود و تا 19 مرداد به طول خواهد انجامید و در ادامه بازی‌های پارالمپیک برگزار خواهد شد و انتظار می‌رود در شلوغ‌ترین روزهای المپیک 650 هزار نفر تماشاگر حضور داشته باشند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها