کد خبر: 322027
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۶ ۱۲:۰۹:۲۶
| |

معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد:

اعطای 100 هزار فقره وام نوسازی بافت فرسوده تا پایان امسال

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: در سال جاری 100 هزار فقره تسهیلات در برنامه بازآفرینی به منظور نوسازی مسکن اختصاص یافته است.

اعطای 100 هزار فقره وام نوسازی بافت فرسوده تا پایان امسال
کد خبر: 322027
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۶ ۱۲:۰۹:۲۶

اعتمادآنلاین| سیدمحمد پژمان در حاشیه سفر به بروجرد در جمع خبرنگاران گفت: در سال جاری به منظور نوسازی واحدها در محلات بافت فرسوده شهری، 100 هزار فقره تسهیلات ارزان قیمت در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه در محدوده بافت های فرسوده و بافت های مورد هدف بازآفرینی شهری فعالیت های زیرساختی و زیر بنایی نیز انجام خواهد شد، گفت: در حال حاضر 800 پروژه در سطح کشور در جریان ساخت قرار دارند.

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران بیان کرد: از محل منابع دولت که در قالب تبصره 18 تأمین شده، یک هزار و 500 پروژه در دست اجرا و انعقاد قرارداد است و در مجموع دو هزار و 300 پروژه نیز در جهت بهبود شرایط زندگی مردم در بافت‌های فرسوده در دستور کار قرار دارد.

وی یادآور شد: 40 میلیون تومان تسهیلات با نرخ سود 9 درصد برای نوسازی واحدهای مسکونی بافت‌های فرسوده اعطا می‌شود که علاوه بر این میزان 20 میلیون تومان تسهیلات با سود 18 درصد نیز در نظر گرفته شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: دو هزار و 700 محله در کشور با 140 هزار هکتار وسعت و 20 میلیون نفر جمعیت در محدود بافت فرسوده واقع شده است.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها