کد خبر: 322029
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۶ ۱۲:۱۱:۳۳
| |

آمار جدید مسی و رونالدو

براساس تازه‌ترین آمار و ارقام منتشر شده توسط تارنمای اسپورت بایبل، «لیونل مسی» فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا در جریان 9 فصل گذشته، 100 بار بیشتر از «کریستیانو رونالدو» رقیب سنتی خود عنوان بهترین بازیکن زمین (MOTM) را کسب کرده است.

آمار جدید مسی و رونالدو
کد خبر: 322029
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۶ ۱۲:۱۱:۳۳

اعتمادآنلاین| ‌ آمار اسپورت بایبل حاکی از آن است که مسی از فصل 2010 - 2011 با رقمی باورنکردنی، 225 بار جایزه بهترین بازیکن زمین را از آن خود کرده است؛ این در حالی است که این عدد در بازه زمانی مشابه برای رونالدو تنها 125 مورد است.

با این حال، ذکر این نکته نیز خالی از لطف نیست که بدانیم مسی و رونالدو تنها بازیکنانی هستند که در 9 فصل گذشته بیش از 100 بار این عنوان را کسب کرده‌اند.

در رده سوم این فهرست «ادن هازارد» هافبک بلژیکی پیشین چلسی و کنونی کهکشانی‌ها جای دارد و «زلاتان ابراهیموویچ»، «نیمار» و «لوئیس سوارز» سایر بازیکنانی هستند که 6 نفر اول این فهرست را تکمیل می‌کنند.

انتظار می‌رود مرد آرژانتینی پس از سپری کردن فصلی درخشان که بیش از 50 گل را برای وی به همراه داشت، بار دیگر پیشتاز فهرست نامزدهای محتمل برای فتح توپ طلا باشد.

با این وجود، گفته می‌شود ناتوانی وی در فتح لیگ قهرمانان، کوپادل‌ری و یا کوپا آمریکا، «ویرجیل فن دایک» مدافع هلندی لیورپول را به محتمل‌ترین گزینه برای فتح این جایزه معتبر انفرادی بدل کند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها