کد خبر: 322148
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۶ ۱۶:۰۰:۰۳
| |

«رونالدو» در کمتر از 10 ثانیه پنبه‌های بارسا را رشته کرد

نقش پررنگ «کریستیانو رونالدو» در متقاعد کردن «متیس دی لیخت» کاپیتان تیم ملی هلند برای خروج از مذاکرات پیشرفته با بارسلونا و انتخاب یوونتوس به عنوان مقصد بعدی، تحسین و تمجید هواداران بانوی پیر را به همراه داشت.

«رونالدو» در کمتر از 10 ثانیه پنبه‌های بارسا را رشته کرد
کد خبر: 322148
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۶ ۱۶:۰۰:۰۳

اعتمادآنلاین| ‌ دفاع آخر 19 ساله هلندی که بازوبند کاپیتانی یکی از پایه‌های نیمه نهایی لیگ قهرمانان فصل گذشته یعنی آژاکس را نیز به بازو داشت، به زودی و طی ساعات آینده انتقال 75 میلیون یورویی خود به تورین را نهایی کرده و به خرید گرانقیمت سال گذشته بانوی پیر یعنی رونالدو خواهد پیوست.

عملکرد تحسین‌برانگیز مرد هلندی در قلب خط دفاعی آژاکس، جایگاهی را در بین بهترین مدافعان نسل جدید فوتبال برای وی به ارمغان آورد؛ موضوعی که رونالدو نیز به شخصه در سه تقابلی که با دی لیخت داشت به آن اشاره کرد و یکی از آن دیدارها، زمانی بود که پس از به ثمر رسیدن گل نخست بازی در دیدار برگشت یک چهارم لیگ قهرمانان توسط رونالدو، دی لیخت گل سرنوشت ساز تیمش را در مسیر صعود به نیمه نهایی مقابل یووونتوس به ثمر رساند.

در واقع، در پایان فینال لیگ ملت‌های اروپا که ماه گذشته مابین هلند و پرتغال برگزار شد که در نهایت با قهرمانی یاران رونالدو به پایان رسید، تصاویر تلویزیونی رونالدو را در حالی که به سمت دی‌لیخت در حرکت بود، نشان داد و کاپیتان جوان نارنجی‌ها نیز بعد از بازی در مصاحبه‌ای از مکالمه خود با رونالدو پرده برداشت و مدعی شد که 5 بار برنده توپ طلا نظر وی را در مورد پیوستن به یووه جویا شده است.

وی در آن مصاحبه گفته بود: در ابتدا منظور او (رونالدو) را متوجه نشدم؛ کمی شوکه شدم و از این رو لبخند زدم اما چیزی نگفتم؛ در واقع در شرایطی که تنها زمان کوتاهی از اتمام بازی سپری شده، شما شکست خورده و ناامید هستید، نمی‌توانید به چنین موضوعی فکر کنید.

ترغیب شدن از سوی رونالدو به همراه دستمزد قابل توجه، کافی بود تا دی لیخت، کاپیتان تیم ملی پرتغال را به همتای خود در تیم ملی آرژانتین و همچنین هم تیمی پیشین دی لیخت در آژاکس یعنی «فرانک دی یونگ» ترجیح داده و راهی تورین شود.

در میان توییت‌های تحسین‌برانگیز هواداران یووه که تا اندازه ای آبی اناری‌ها را نیز به استهزا گرفته است، می توان به این مورد اشاره کرد: کریستیانو رونالدو موفق به متقاعد کردن کسی شد که قرار است دست کم برای یک دهه بهترین دفاع آخر جهان باشد؛ کسی که موفق شد دی لیخت را متقاعد کند یووه را به بارسا ترجیح دهد آن هم با مکالمه ای که کمتر از 10 ثانیه طول کشید؛ بارسلونایی که قصد داشت با آن تفکر "دی ان ای یوهان کرایوف" مشهور خود، هلندی ما را تحت تاثیر قرار دهد!

منبع: ایرنا




اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها