کد خبر: 322292
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۸ ۰۸:۲۹:۴۱
| |

‌نائب رئیس اسبق فدراسیون فوتبال:

نبود پخش تلویزیونی مانع جذب حامیان مالی زنان می شود

نائب رئیس اسبق فدراسیون فوتبال گفت: یکی دیگر از مهم‌ترین مشکل‌های فوتبال زنان، نبود پخش تلویزیونی است که حامیان مالی را به دلیل نبود بازدهی جذب نمی‌کند.

نبود پخش تلویزیونی مانع جذب حامیان مالی زنان می شود
کد خبر: 322292
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۸ ۰۸:۲۹:۴۱

اعتمادآنلاین| ‌ «فریده شجاعی» روز جمعه اظهار داشت: فوتبال بخش زنان در آسیا خیلی مشکل است. به این دلیل که بیشتر تیم های آسیایی چون کره جنوبی، چین، ژاپن، استرالیا قهرمانی جام جهانی را تجربه کردند و مقام آوردند. برعکس مردان، تیم‌های زنان در آسیا خیلی مطرح هستند. بنابراین ما اگر در آسیا بتوانیم مقام بیاورم، به یقین در جهان هم مقام‌آور می‌شویم.

نائب رئیس اسبق زنان فدراسیون فوتبال افزود: به هر حال تیم‌های قوی در آسیا هستند. این یک بدشانسی برای ما محسوب می شود که هنوز در آسیا هم جایگاهی نداریم.

وی درخصوص تلاش‌های خود در فدراسیون فوتبال بیان کرد: وقتی چهار سال عضو کمیته زنان آسیا و مسئول آموزش کمیته غرب آسیا بودم، خیلی کارها انجام داد. ما وقتی در مجامع بین‌المللی کرسی داشته باشیم می‌توانیم حقمان را بگیریم. در این سالها بسیار جنگیدم تا فوتسال آسیایی شود و قهرمانی را برای ملی پوشان ایران رقم زدیم.

شجاعی ادامه داد: باید برنامه‌ریزی درست و بلند مدتی برای فوتبال زنان تهیه و راین‌های لازم برای کسب حمایت فیفا و ای اف سی انجام شود. اگر پیگیری‌ها ادامه داشته باشد و مسئولان دنباله‌رو رایزنی در سطح بین المللی باشند، می توانیم جایگاه زنان ایران در آسیا و جهان را بالا ببریم.

وی ادامه داد: اما مهم‌تر از همه اینکه، هرگز زنان در فوتبال ما به پای مردان نخواهند رسید. یکی دیگر از مهم ترین مشکل‌های فوتبال زنان، نبود پخش تلویزیونی است. همواره پیگیر این قضیه بودم. اما حامیان مالی می گویند چرا باید برای ورزش زنان هزینه کنیم وقتی بازدهمی برای ما ندارد و می‌خواهند که تبلیغات دور زمین خود را داشته باشند. وقتی پخش تلویزیونی نداشته باشیم تبلیغات دور زمین به چه درد ما می‌خورد. حامیان مالی حمایت نمی‌کنند مگر اینکه مسئولان شرکت‌ها و سرمایه‌داران فرزند دختر داشته باشند و دل آنها برای دختران بسوزد و به این امر روی آورند.

شجاعی همسر منصور پورحیدری سرمربی فقید تیم ملی و استقلال بود. وی اکنون نائب رئیس زنان فدراسوین بسکتبال است.

منبع: ایرنا




اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها