کد خبر: 322472
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۸ ۱۳:۴۰:۵۶
| |

دلیل رد پیشنهاد بارسا و پیوستن به یووه از زبان دی‌لیخت

مدافع گرانقیمت یوونتوس دلیل رد پیشنهاد بارسلونا و امضای قرارداد با یوونتوس را بیان کرد.

دلیل رد پیشنهاد بارسا و پیوستن به یووه از زبان دی‌لیخت
کد خبر: 322472
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۸ ۱۳:۴۰:۵۶

اعتمادآنلاین| ‌ ماتیس دی لیخت با وجود آنکه از بارسلونا و پاری سن ژرمن پیشنهاد جدی داشت اما تصمیم گرفت که راهی یوونتوس شود. او درباره رد پیشنهاد بارسلونا و امضای قرارداد با یوونتوس گفت: انتخاب یوونتوس کار سختی بود. پیشنهادهای زیادی داشتم ولی تصمیم گرفتم که بهترین گزینه را انتخاب کنم. این خیلی مهم بود که بدانم چقدر بازی می‌کنم و چه میزان باشگاه به من اعتماد دارد. به همین خاطر بود که من یوونتوس را بهترین گزینه برای خود تشخیص دادم و این تیم را انتخاب کردم.

او در ادامه گفت: دلم برای تمام کسانی که در آمستردام و باشگاه آژاکس می شناختم تنگ شده است. من دوران خیلی خوبی در این تیم داشتم و رابطه من با مجموعه آژاکس یک رابطه احساسی بود. در این چند روز استقبال زیادی از طرف هواداران یوونتوس از من صورت گرفت که می خواهم پاسخ این محبت را در زمین بدهم.

این مدافع در مراسم معارفه خود شرکت کرد و پیراهن شماره 4 را نشان داد. شماره ای که قرار است در این فصل بر تن گرانقیمت ترین مدافع فوتبال جهان باشد.

دی لیخت درباره تاثیر صحبت‌های رونالدو به او برای پیوستن به یوونتوس گفت: من قبل از این صحبت ها تصمیم خودم را گرفته بودم و می‌دانستم که فصل بعد در یوونتوس خواهم بود ولی به هر حال صحبت‌های رونالدو اطمینان و اعتماد خاصی به من بخشید. در یوونتوس من با بازیکنانی چون رونالدو، بوفون و کیه‌لینی کار می‌کنم که بازیکنان باتجربه‌ای هستند و به همین خاطر جو تیم یووه با جو تیم آژاکس تفاوت زیادی دارد. در آمستردام اکثر بازیکنان تیم جوان بودند و این شرایط با شرایطی که در یوونتوس وجود دارد تفاوت می کند. ابزارهای لازم برای پیشرفت من در یوونتوس فراهم شده است و می خواهم از این شرایط استفاده کنم و به بازیکن بزرگی تبدیل شوم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها