کد خبر: 322885
|
۱۳۹۸/۰۴/۳۰ ۰۸:۵۳:۲۵
| |

رافت:

کالدرون مربی کار بلدی است

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر بعد از موفقیت‌های پی در پی پرسپولیس، پپ گواردیولا هم به این تیم می‌آمد، کار سختی پیش رو داشت.

کالدرون مربی کار بلدی است
کد خبر: 322885
|
۱۳۹۸/۰۴/۳۰ ۰۸:۵۳:۲۵

اعتمادآنلاین| ‌ پایان رأفت با اشاره به شرایط تیم فوتبال پرسپولیس در آستانه شروع مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: بعد از رفتن برانکو اگر گواردیولا هم به پرسپولیس می‌آمد کار سختی پیش رو داشت. با این حال شاکله تیم حفظ شده و این تنها نکته مثبت موجود است. گابریل کالدرون مربی کار بلدی است و می توان به موقیت او با پرسپولیس خوش‌بین بود.

وی در مورد برگزاری اردوی پرسپولیس در ترکیه در فضای نه چندان مناسب جوی و لغو دیدارهای تدارکاتی این تیم افزود: اگر قرار است اردویی برگزار شود باید روی حساب و کتاب و برنامه‌ریزی باشد. این بحث برای تیمی در سطح پرسپولیس مهم است.

زمانی که ما در پرسپولیس بودیم، دو اردو 10 روزه در آلمان برگزار کردیم که هیچ‌یک هزینه‌ای برای باشگاه نداشت چرا که یکی از آنها را امیر عابدینی برای انتقال کریم باقری از آرمینیا بیلفلد و دیگری را هم از هامبورگ بابت انتقال مهدوی‌کیا گرفت که پرسپولیس از امکانات این باشگاه‌ها استفاده کند. همچنین در زمان حضور در این اردو ها هم با تیم‌های درجه یک و بوندسلیگایی آلمان بازی می‌کردیم. اما متاسفانه در این روزها این شرایط را شاهد نیستیم.

پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: با توجه به این شرایط مالی به هیچ وجه نباید بی‌گدار هزینه کرد. باید همه جوانب را برای برگزاری یک اردو در نظر گرفت.

رأفت در مورد جذب مهاجم برای پرسپولیس گفت: علی علیپور در یکی دو سال اخیر بهترین بازیکن فوتبال ایران بوده است اما در خط حمله تنها است. امیدوارم با حضور یک مهاجم سایه کنار این علیپور، وی دوباره آقای گل فوتبال ایران شود.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها