کد خبر: 323005
|
۱۳۹۸/۰۴/۳۰ ۱۱:۱۳:۴۰
| |

سردار یعقوب سلیمانی، فرمانده قرارگاه راهیان‌نور سپاه و بسیج:

راهیان‌نور می‌تواند در مقابل دشمن عامل بازدارنده باشد/ باید به اردوهای راهیان نور توجه و اهتمام بیشتری داشته باشیم

فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج بیان کرد: امروز باید به اردوهای راهیان نور توجه و اهتمام بیشتری داشته باشیم چراکه می‌تواند در مقابل دشمن عامل بازدارنده باشد.

راهیان‌نور می‌تواند در مقابل دشمن عامل بازدارنده باشد/ باید به اردوهای راهیان نور توجه و اهتمام بیشتری داشته باشیم
کد خبر: 323005
|
۱۳۹۸/۰۴/۳۰ ۱۱:۱۳:۴۰

اعتمادآنلاین| سردار یعقوب سلیمانی فرمانده قرارگاه راهیان‌نور سپاه و بسیج در نشست خبری کتاب امروز به مناسبت برگزاری اردوهای راهیان نور شمال و شمال غرب کشور در سازمان بسیج دانشجویی برگزار شد، گفت: اهمیت و جایگاه اردوهای راهیان‌نور در کلام مقام معظم رهبری بارها مطرح شده است. به اعتقاد ما راهیان نور سند ملی راهیان نور است.

وی وی با اشاره به مطالبات رهبر معظم انقلاب درباره اردوهای راهیان نور ادامه داد: مقام معظم رهبری 9 بار در مناطق عملیاتی حضور پیدا کردن و این نشان دهنده اهمیت این اردو ها است.

سردار سلیمانی تصریح کرد دفاع مقدس ما یکی از قله‌های رفیع انقلاب اسلامی و تداوم نهضت امام حسین علیه السلام است. و ویژگی هایی که در قیام امام حسین علیه السلام بود به نوعی در دفاع مقدس ما هم بروز و ظهور پیدا کرده است و هنوز هم دنیا از پنجره دفاع مقدس به ما نگاه می کند ریشه توانمندی‌های امروز در دفاع مقدس است.

فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج یادآور شد: امروز باید به اردوهای راهیان نور توجه و اهتمام بیشتری داشته باشیم چراکه می تواند در مقابل دشمن عامل بازدارنده باشد.

وی با اشاره به افزایش 100 درصدی برای حضور در اردوهای راهیان نور شمال و شمال غرب گفت: امیدواریم با تلاش و همت همه عزیزان موبایل و با توجه به تاثیرگذاری که دانشجویان نور دارد بتوانیم به برنامه هایی که در این رابطه داریم جامه عمل بپوشانیم.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها