کد خبر: 323617
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۱ ۱۰:۲۳:۰۰
| |

بررسی گزارش‌های مالی شهرداری توسط شورا

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به گزارش تلفیقی حساب‌های مالی شهرداری و سازمان‌های زیرمجموعه آن در سال 93، گفت: اگر تخلفی در این زمینه محرز شود افراد متخلف را به قوه قضائیه معرفی می‌کنیم.

بررسی گزارش‌های مالی شهرداری توسط شورا
کد خبر: 323617
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۱ ۱۰:۲۳:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ محسن هاشمی در صحن امروز شورای شهر تهران در ارتباط با گزارش تلفیقی حساب‌های مالی شهرداری و سازمان‌های وابسته به آن اظهار داشت: آقای الویری رئیس کمیسیون برنامه و بودجه درخواستی از ما داشته که افراد متخلف در این حسابرسی به قوه قضائیه معرفی شوند.

وی افزود: رئیس کمیسیون برنامه و بودجه درخواست کرده است که گزارش توسط حسابرس به شورا ارائه شود و پس از بررسی اگر تخلفی محرز شده باشد، باید افراد به قوه قضائیه معرفی و تخلفات آنها پیگیری شود.

رئیس شورای شهر تهران ضمن تذکر به اعضای شورا گفت: از شما می‌خواهم که در این مورد دقت داشته باشید و گوش کنید چرا که همگی مسئول هستید و اگر تخلف احراز شود تعدادی از کارشناسان و مدیران به قوه قضائیه خواهند رفت و پرونده‌ای در این زمینه تشکیل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه باید موضوع را جدی پیگیری کنیم گفت: همه ما مسئول هستیم و نباید از این موضوعات به سادگی گذشت.

در ادامه حسن رسولی گفت: حسابرس مستقل رسمی مهمترین بازدید نظارتی شورا است، وظیفه کلیدی ما نیز نظارت و روش اعمال این نظارت‌ها، گزارش محسوب می‌شود.

وی گفت: گزارشات باید مو به مو مطرح شود تا در شورا بررسی و ایرادات آن نیز صورت گیرد چرا که ما وظیفه داریم شفاف‌سازی کنیم و نباید بی‌حوصلگی در این زمینه داشت

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها