کد خبر: 324477
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۴ ۰۸:۵۹:۰۰
| |

محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد:

آغاز ساخت 150 هزار مسکن همزمان با عید غدیر

محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی گفت: مهم‌ترین دستور کار برای تهران که بیشترین حجم مشکلات آنجاست، وجود دارد. 55 هزار واحد در حال تکمیل -مسکن مهر- و ساخت 60 هزار واحد جدید خواهد شود.

آغاز ساخت 150 هزار مسکن همزمان با عید غدیر
کد خبر: 324477
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۴ ۰۸:۵۹:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی از آغاز ساخت 150 هزار مسکن جدید همزمان با عید سعید غدیر، خبر داد.محمد اسلامی با بیان این‌که نخریدن خانه را چاره مقابله با گران‌فروشی می‌دانم، اظهار کرد:‌ ماه قبل گفتم این رشد قیمتی حباب‌گونه است و منطقی پشت آن وجود ندارد. راه این است کسی که وضعیت اضطراری ندارد -برای خرید- عجله نکند. این راهکار تأثیر خود را گذاشت و شاهد توقف رشد بادکنکی بودیم و این اُفت کمک کرد تا فضا آرام شود.

وی با بین این‌که جامعه هدف یعنی قشری که نیازمند مسکن است برای ما اهمیت دارد، افزود: از رسانه‌ها هم خواستیم تا پیشرفت پروژه‌ها را اطلاع‌رسانی کنند. مهم‌ترین دستور کار برای تهران که بیشترین حجم مشکلات آنجاست، وجود دارد. 55 هزار واحد در حال تکمیل -مسکن مهر- و ساخت 60 هزار واحد جدید خواهد شود.

وی با تاکید بر این‌که قیمت مسکن در تهران و شهرستان‌ها افت کرده است، ادامه داد: افزایش قیمت ارتباطی به عرضه و تقاضا ندارد و دلیل آن وجود سوداگران در بازار است.

وزیر راه و شهرسازی همچنین از آغاز ساخت 150 هزار مسکن جدید همزمان با عید غدیر خم (29 مردادماه امسال) خبر داد.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها