کد خبر: 324765
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۵ ۰۸:۳۶:۰۹
| |

کاسانو:

درباره لوکاکو اغراق می شود

مهاجم سابق تیم ملی فوتبال ایتالیا پرداخت 85 میلیون یورو برای لوکاکو را دیوانگی می‌داند.

درباره لوکاکو اغراق می شود
کد خبر: 324765
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۵ ۰۸:۳۶:۰۹

اعتمادآنلاین| ‌ اینتر مشتری جدی روملو لوکاکو مهاجم بلژیکی منچستر یونایتد است.

اینتر با هدایت کونته پیشهاد 55 میلیون یورویی برای جذب لوکاکو در تابستان داد اما باشگاه منچستر این پیشنهاد را رد و تاکید دارد که به کمتر از 85 میلیون یورو مهاجم خود را نخواهد فروخت.

آنتونیو کاسانو مهاجم سابق تیم ملی فوتبال ایتالیا که سابقه حضور در اینتر را هم دارد به این انتقال واکنش نشان داد و تاکید کرد که نباید اینتر چنین رقمی را برای جذب لوکاکو پرداخت کند.

او گفت: درباره لوکاکو بسیار اغراق می شد. به نظر من ماندن ایکاردی بسیار برای اینتر بهتر خواهد بود. لوکاکو را دوست ندارم و پرداخت 85 میلیون یورو برای جذب چنین بازیکنی دیوانگی است.اینتر باید به دنبال گزینه‌های دیگر باشد.

کاسانو ادامه داد: اگر قرار است که ایکاردی راهی یوونتوس شود چرا باشگاه اینتر او را با ایگواین معاوضه نمی کند. به نظرم این معاوضه به سود هر دو باشگاه خواهد بود. من شخصا ایگواین را بیشتر دوست دارم و براین باور هستم که او قوی‌تر از ایکاردی است.

ایکاردی در فصلی که گذشت حاشیه های زیادی برای اینتر داشت تا جایکه حاضر نشد که با پیراهن اینتر در لیگ اروپا به میدان رود و همین باعث شد تا او از ترکیب تیم برای چند هفته کنار گذاشته شود و حتی بازوبند کاپیتانی هم از او گرفته شود.

آنتونیو کونته سرمربی جدید اینتر تاکید کرد که ایکاردی توسط خود باشگاه در فهرست فروش قرار گرفته است و او نقشی در جدایی این بازیکن نخواهد داشت. یوونتوس مشتری جدی این مهاجم آرژانتینی است و به احتمال خیلی زیاد راهی این تیم می شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها