کد خبر: 325263
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۶ ۱۱:۱۲:۴۳
| |

بزدل، برچسب هواداران رئال به خریدهای تابستانی

نتایج یک نظرسنجی از هواداران باشگاه رئال مادرید نشان می‌دهد که از هر پنج هوادار، چهار نفر ولخرجی 300 میلیونی این باشگاه را در تابستان سال جاری «خریدهایی همراه با ترس زیاد» دانسته و بدین ترتیب نسبت به شرایط ناخوشایند کهکشانی‌ها ابراز نگرانی کردند.

بزدل، برچسب هواداران رئال به خریدهای تابستانی
کد خبر: 325263
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۶ ۱۱:۱۲:۴۳

اعتمادآنلاین| ‌ در این نظر سنجی که توسط روزنامه مارکا انجام شده است، بیش از 200 هزار هوادار رئال شرکت کردند؛ نظرسنجی که نتایج آن برای رئالی که جمعه گذشته با شکست سنگین 7 بر 3 مقابل اتلتیکومادرید تحقیر شد، بسیار ناگوار و شرم‌آور است.

زنجیره مصدومیت‌ها از جمله پارگی رباط صلیبی «مارکو آسنسیو» که در عمل فصل پیش‌رو را برای مرد اسپانیایی خیلی زود به اتمام رساند، در آستانه فصل جدید تابستان بدیمن را برای رئالی ها دنباله‌دار کرده است.

از هر پنج شرکت کننده در این نظرسنجی چهار نفر بر این باورند که مقامات باشگاه در زمینه خرید بازیکن در تابستان سال جاری بیش از اندازه «بزدل» بوده‌اند؛ این در حالی است که تمرکز عمده هواداران بر پست هافبک و منطقه میانی زمین معطوف بوده است.

علاوه بر این، با وجود هزینه 300 میلیون یورویی رئالی‌ها در تابستان، از نظر هواداران تنها اضافه شدن «ادن هازارد» تغییر محسوسی را در ترکیب اصلی تیم ایجاد کرده و مابقی خریدها ضرورتی نداشته است.

این گزارش می‌افزاید که احساس هواداران در مورد تعدادی از بازیکنان این تیم (به طور مشخص ناچو، مارسلو، تونی کروس، لوکاس واسکز، ایسکو، کریم بنزما و حتی لوکا مودریچ) منفی است.

یکی دیگر از یافته‌های این نظرسنجی حاکی از آن است که از هر 6 هوادار چهار نفر مخالف خرید احتمالی فوق ستاره اسبق آبی اناری‌ها یعنی «نیمار» هستند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها