کد خبر: 326460
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۹ ۱۵:۵۲:۲۸
| |

سیر صعودی شکست‌های رئال

رئال در 21 مسابقه گذشته خود تنها در 7 مسابقه موفق به پیروزی شده است.

سیر صعودی شکست‌های رئال
کد خبر: 326460
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۹ ۱۵:۵۲:۲۸

اعتمادآنلاین| ‌ به نقل از رئال مادرید، نتایج ضعیف رئال مادرید در رقابت های پیش فصل 20-2019 ادامه دار است و کهکشانی ها شب گذشته در نیمه نهایی رقابت های آئودی کاپ، با یک گل مغلوب تاتنهام شدند تا به جای رویارویی با بایرن مونیخ در فینال رقابت ها، خود را در بازی رده بندی و مصاف با فنرباغچه ببینند.

رئال تاکنون در 4 بازی دوستانه به میدان رفته و در 3 دیدار، بازی ها را در وقت قانونی با شکست به پایان رسانده است؛ شکست های 3-1 مقابل بایرن مونیخ، 7-3 مقابل اتلتیکومادرید و 1-0 مقابل تاتنهام. تنها دیداری که رئال آن را به سلامت پشت سر گذاشته، بازی مقابل آرسنال در مریلند بوده، دیداری که بعد از تساوی 2-2 دو تیم در 90 دقیقه، با پیروزی 3-2 رئال در ضربات پنالتی به پایان رسید.

باخت رئال در بازی سه شنبه آلیانز آرنا نشان داد که سایه 12 ماه کابوس وار سپری شده هنوز هم روی تیم حضور دارد. باشگاه با مسائل جدی دست و پنجه نرم می‌کند اما زین الدین زیدان تمام تلاش خود را برای مثبت نگه داشتن شرایط انجام می‌دهد. زیدان بعد از این شکست با "فوق العاده" خواندن تیم خود تلاش داشت تا نشان دهد مشکلات با به دست آمدن اولین پیروزی تا حدود زیادی برطرف خواهد شد.

زیزو توضیح داده که امیدواری او به دلیل چیزی است که او هر روز در تمرینات مشاهده می‌کند، اما واقعیت این است که از آخرین باری که رئال توانسته نتایج دلخواه خود را بگیرد، بیش از 7 ماه می‌گذرد.

از زمان شکست 2-1 مقابل ژیرونا در روز 17 فوریه 2019، رئال در 21 مسابقه دیگر به میدان رفته و در این بازی ها آمار 7 برد، 3 تساوی و 11 شکست را به ثبت رسانده است. این نتایج دستپخت مشترک سانتیاگو سولاری و زین الدین زیدان روی نیمکت تیمی بوده که هرگز به چنین آماری عادت نداشته است.

در این 21 بازی رئال 30 گل به ثمر رسانده و 39 بار هم دروازه خود را باز شده دیده است. این یعنی رئال در هر بازی به طور میانگین 1.42 گل به ثمر رسانده و 1.86 گل هم دریافت کرده است؛ آماری که نشان می‌دهد رئال هم در جلو و هم در عقب با مشکلاتی مواجه بوده است.

اگر از نتایج سانتیاگو سولاری (2 برد و 4 شکست در 6 مسابقه) فاکتور بگیریم و تنها روی عملکرد زین الدین زیدان متمرکز شویم هم وضعیت تفاوت چندانی نخواهد داشت. از زمان حضور دوباره زیدان در رئال در روز 11 مارچ، این تیم در 15 مسابقه به میدان رفته و تنها 5 بار موفق به پیروزی شده است. 3 تساوی و 7 شکست، آمار رئال در دیگر بازی هایی است که تحت هدایت زیزو به میدان رفته است.

آمار زیزو در مقطع دوم حضور خود در رئال در حالی به 33 درصد پیروزی رسیده که او، یک سال قبل رئال را با آمار 70 درصد پیروزی در مسابقات ترک کرده بود. (105 برد، 28 تساوی و 16 شکست در 149 مسابقه)

رئال در بازی های پیش فصل حتی برای یک دقیقه هم از حریفان خود پیش نیفتاده و در دیدار مقابل آرسنال نیز بعد از عقب افتادن با دو گل، بازی را به تساوی کشاند. زیدان مطمئن است که یک پیروزی ورق را برخواهد گرداند اما با توجه به شرایط موجود، شاید رئال برای پیروزی در مقابل فنرباغچه، تیمی که روز گذشته 6 گل از بایرن مونیخ دریافت کرد، هم به مشکل برخورد کند.

منبع: نود

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها