کد خبر: 326481
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۹ ۱۷:۰۲:۳۶
| |

حمید ملانوری، مدیر کل سیاسی وزارت کشور:

برگزاری کنگره‌ها در استان‌ها سبب نشاط سیاسی می‌شود

مدیر کل سیاسی وزارت کشور گفت: برگزاری کنگره ها در استان‌ها به خصوص استان‌های قومی و مذهبی باعث ایجاد نشاط اجتماعی و سیاسی می‌شود.

برگزاری کنگره‌ها در استان‌ها سبب نشاط سیاسی می‌شود
کد خبر: 326481
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۹ ۱۷:۰۲:۳۶

اعتمادآنلاین| حمید ملانوری مدیر کل سیاسی وزارت کشور، در جلسه ای که با حضور معاونین سیاسی شماری از استانداری ها، نماینده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مشاوران حوزه معاونت سیاسی وزارت کشور برگزار شد، تاکید کرد: برگزاری کنگره های داخلی و بین‌المللی و بزرگداشت مشاهیر در استانها به خصوص استان های قومی و مذهبی باعث ایجاد نشاط اجتماعی و سیاسی می گردد که این موضوع به نوبه خود در جهت انسجام ملی بیشتر و تقویت امنیت کشور موثر خواهد بود.

وی ضمن تقدیر از برگزاری موفق کنگره مشاهیر کرد در استان کردستان بیان داشت: تا قبل از برگزاری این کنگره افراد و دستگاه های مختلف نسبت به برگزاری آن تردید داشتند که با ابتکار استاندار کردستان، همراهی همه دستگاه های استانی و ملی و نیز حمایت های وزیر کشور و آقای دکتر عرف معاون سیاسی، این همایش بسیار موفق برگزار گردید و مایه سرافرازی نظام اسلامی و یأس و نومیدی دشمنان و منافقین شد.

مدیر کل سیاسی وزارت کشور ضمن تاکید بر برگزاری برنامه های مشابه در سایر استانها به ویژه در استانهای قومی اظهار کرد: یکی از ظرفیت ها و قابلیت های موجود در حوزه اقوام، وجود مشاهیر، مفاخر و نخبگان معاصر و در قید حیات است که باید ضمن تقدیر از تلاش ها و خدمات آنان از ظرفیت های وجودی آن ها در جهت تقویت همبستگی ملی استفاده کرد.

ملانوری در پایان اضافه کرد: اقدامات در حوزه اقوام بایستی موجب تقویت همبستگی ملی شود و ضرورت دارد با هوشیاری و برنامه ریزی، از اقداماتی که به واگرایی بیشتر دامن می زند، پرهیز گردد.

در این جلسه، نماینده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاونین سیاسی شماری از استانداری ها و مشاوران حوزه معاونت سیاسی به بیان نقطه نظرات و راهبردهای پیشنهادی خود پرداختند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها