کد خبر: 326630
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۱ ۱۹:۱۰:۰۰
| |

در مجله ورزشی «اعتمادآنلاین» ببینید

ورزش ایران در هفته‌ای که گذشت/ انحلال کانون‌های هواداری فوتبال ایران مفید است؟/ پرونده تجاوز نیمار به کجا رسید؟/ مهاجم خارجی پرسپولیس کیست؟/ رونالدو برنده جایزه اسطوره مارکا

در جلسه بین باشگاه‌ها و مسئولان سازمان لیگ، قرار شده کانون‌های هواداری باشگاه‌ها منحل شود و شخصی به‌ عنوان معاون فرهنگی، مسئولیت و مدیریت کارهای هواداری را بر عهده بگیرد.

حجم ویدیو: 8.94M | مدت زمان ویدیو: 00:02:49 دانلود ویدیو
کد خبر: 326630
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۱ ۱۹:۱۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ در دومین قسمت از مجله ورزشی اعتمادآنلاین نگاهی می‌اندازیم به آخرین وضعیت پرونده قضایی نیمار در کشور برزیل، ماجرای انحلال کانون‌های هوادارای در فوتبال ایران و دیدار دوباره پرز و رونالدو در مراسم جایزه اسطوره مارکا.

انحلال کانون‌های هواداری

در جلسه بین باشگاه‌ها و مسئولان سازمان لیگ، قرار شده کانون‌های هواداری باشگاه‌ها منحل شود و شخصی به‌ عنوان معاون فرهنگی، مسئولیت و مدیریت کارهای هواداری را بر عهده بگیرد. حسین خبیری، مشاور سابق مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، می‌گوید حضور و وجود کانون‌های هواداری برای باشگاه‌ها ضروری است و اصولاً فوتبال بدون هوادار مفهومی ندارد. هرچند با نظارت بر این کانون‌ها می‌توان از تشدید خشونت جلوگیری کرد.

خبیری که با اعتمادآنلاین گفت‌وگو می‌کرد درباره فعالیت معاون فرهنگی در باشگاه‌ها هم گفته: فکر می‌کنم بدون نظارت باشگاه‌ها معاون فرهنگی هم نمی‌تواند فضا را کنترل کند.

پرونده تجاوز نیمار

پلیس سائوپائولو پرونده تجاوز جنسی نیمار را می‌بندد. یک مدل برزیلی مدعی شده بود مهاجم پاری سن‌ ژرمن در هتلی در پاریس به او تجاوز کرده است. ناجیلا مندس اعلام کرده که پانزدهم مه به پاریس سفر کرده تا رابطه‌اش را با مهاجم پاری سن‌ ژرمن حفظ کند، اما در لحظه آخر، نظرش تغییر می‌کند و به همین خاطر رفتار نیمار را تعرض به خودش عنوان کرده است.

کمیسر شهر سائوپائولو در همین رابطه اعلام کرده مدارک کافی برای متهم کردن نیمار به تجاوز وجود ندارد. او که با اظهارات ضدونقیض مندس روبه‌رو شده اعلام کرده بازیکن پاری سن‌ ژرمن هیچ جرمی مرتکب نشده است.

مهاجم خارجی پرسپولیس

پرسپولیس این روزها سخت به دنبال جذب یک مهاجم است. گزینه کالدرون برای تقویت خط حمله پرسپولیس، یک مهاجم اهل کشور مالی است. اسم او مادیبو مایگاست. مایگای 31 ساله با قد 185 سانتی‌متری 59 بازی برای تیم ملی مالی انجام داده و 15 گل به ثمر رسانده است. او فوتبالش را از فرانسه آغاز کرد و با درخشش در این لیگ راهی وستهام شد. بوریرام تایلند آخرین باشگاهی است که مایگا در آن توپ زده است.

رونالدو، برنده جایزه اسطوره مارکا

رونالدو ستاره پرتغالی یوونتوس در هفته‌ای که گذشت جایزه اسطوره مارکا را دریافت کرد تا نامش کنار ورزشکارانی چون مارادونا، مایکل جردن و لیونل مسی قرار گیرد. در این میان اما دیدار رونالدو با پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید، جالب بود.

در این دیدار پرز به رونالدو گفت: می‌خوای بمونی مادرید؟

کریستیانو: نه، مادرید فعلاً نه.

پرز: اشکال نداره، تا 31 آگوست وقت هست.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها