کد خبر: 326984
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۲ ۰۸:۳۷:۳۹
| |

ناینگولان:

اینتر من را نخواست

هافبک فصل قبل اینتر از نحوه جدایی خود از این تیم ناراحت است و تاکید کرد که کاری خواهد کرد که اینتر از فروش او پشیمان شود.

اینتر من را نخواست
کد خبر: 326984
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۲ ۰۸:۳۷:۳۹

اعتمادآنلاین| ‌ سرانجام بعد از کش و قوس های زیاد راجا ناینگولان از اینتر جدا شد. این هافبک بلژیکی که از رم به اینتر پیوست تنها یک فصل در این تیم بازی کرد. باشگاه اینتر تصمیم گرفت که در تابستان ناینگولان را در فهرست فروش خود قرار دهد و او را به صورت قرضی به کالیاری بدهد.

او این‌گونه به جدایی خود از اینتر واکنش نشان داد: جدایی من تا حدودی اجباری بود. اینتر من را نخواست و در نهایت من هم راهی کالیاری شدم. نهایت تلاش خود را در تیم جدیدم به کار خواهم گرفت.

ناینگولان ادامه داد: از انتخاب خود خوشحال هستم. کاری خواهم کرد که اینتری‌ها از فروش من پشیمان شوند. ثابت خواهم کرد که آنها در رفتاری که با من داشتند اشتباه کردند.

ناینگولان در رم از بازیکنان کلیدی و تاثیر گذار تیم بود. او در اینتر هم عملکرد خوبی از خود نشان داد اما به خاطر حاشیه سازی و جنجال های که داشت مانند ایکاردی در فهرست فروش باشگاه قرار گرفت و در نهایت هم از نرآتزوری جدا شد.

هدایت اینتر را در فصل جدید آنتونیو کونته برعهده خواهد داشت و او به دنبال تغییرات اساسی در تابستان است تا اینتر با آرایشی جدید فصل را آغاز کند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها