کد خبر: 327262
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۲ ۱۵:۲۰:۰۰
| |

نایب رئیس فراکسیون زنان مجلس:

دخترهای جوان ما به غیر از بزک کردن چه سرگرمی دارند؟

نایب رئیس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی گفت: باید محل‌هایی را برای شادی جوانان و تخلیه انرژی‌ آنها در نظر داشته باشیم.

دخترهای جوان ما به غیر از بزک کردن  چه سرگرمی دارند؟
کد خبر: 327262
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۲ ۱۵:۲۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ معصومه آقاپور علیشاهی، نماینده مردم شبستر و نایب رئیس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی در خصوص «نوع برخودرها با بد حجابی» گفت: باید زیرساخت‌های اقتصادی کشور را فراهم کنیم. باید محل‌هایی را برای شادی جوانان و تخلیه انرژی‌ آنها در نظر داشته باشیم. طبق آخرین آماری که به دست من رسیده نرخ بیکاری زنان جوان 37/2 درصد، نسبت به سال گذشته است.

او در ادامه گفت: یک دختر جوان، تحصیل‌کرده و بیکار که دچار مشکل اقتصادی است و جایی هم برای شادی او فراهم نشده، یکی از کارهایی که می‌تواند نسبت به آن واکنش نشان دهد بی‌حجابی است. تصمیم می‌گیرد که ضدقانون عمل کند و اعتراض خود را نشان دهد. در این 40 سال برای زنان جوان در رابطه با تفریح، شادی‌ و کارهایی که باعث ایجاد نشاط‌شان شود چه کار کردیم؟ دخترهای جوان ما به غیر از بزک کردن خودشان و این کارها چه سرگرمی دارند؟

نماینده مردم شبستر در خصوص «کمپین چهارشنبه‌های طلایی» بیان کرد: باید افرادی که کاملا آموزش دیده باشند در این کمپین فعالیت کنند و حواس‌شان باشد با چه گروهی مقابله می‌کنند. برخی از این کمپین‌ها مانند چهارشنبه سفید شانتاژهای بیرونی است که به دنبال شکاف در داخل هستند. اینها درس‌هایی است که از آن طرف دیکته و باعث اختلاف و شکاف در داخل کشور می‌شود.

او بیان کرد: برخورد با بی‌حجابی باید با متانت و خوش اخلاقی باشد اگر خدایی نکرده برخورد مناسب نباشد و شرایط اخلاقی رعایت نشود، تنش‌ها بالا می‌گیرد و این اعتراضات در جمعیت بانوان در داخل کشور ایران شایسته زن ایرانی نیست.

منبع: برنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها