کد خبر: 327308
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۲ ۱۹:۰۸:۰۰
| |

رئیس سازمان جنگل‌ها:

1000 پروژه منابع طبیعی در هفته دولت افتتاح می‌شود

رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور در ادامه از اتمام پروژه‌های منابع‌طبیعی امسال تا پایان شهریورماه خبر داد و پیش‌بینی کرد در هفته دولت حدود 1000 پروژه در سراسر کشور افتتاح شود.

1000 پروژه منابع طبیعی در هفته دولت افتتاح می‌شود
کد خبر: 327308
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۲ ۱۹:۰۸:۰۰

اعتمادآنلاین| خلیل آقایی در هجدهمین جلسه اجرای پروژه‌های آبخیزداری و آبخوان‌داری گفت: ظرفیت انجام کار در سازمان جنگل‌ها بسیار بالا است و باید با حرکت و روحیه جهادی کارها را پیش برد.

وی ادامه داد: فضای مناسبی برای کار کردن در منابع‌طبیعی وجود دارد و فرصت بسیار کوتاه است و نباید جلوی پیشرفت کارها به بهانه فقدان یا کمبود اعتبار گرفته شود.

آقایی در ادامه با تاکید بر نتیجه‌گرا بودن اقدامات منابع‌طبیعی تصریح کرد: باید در منابع‌طبیعی دنبال نتیجه‌گرایی باشیم تا مردم حاصل اقدامات و فعالیت‌های منابع‌طبیعی را احساس کنند.

رئیس سازمان جنگل‌ها همچنین گفت: مردم نقشه راه منابع‌طبیعی هستند و دفتر ترویج باید با حضور در عرصه، درخواست‌ها و مطالبات مردمی را مورد بررسی قرار داده و اعلام نماید که کدامین مکان برای اجرای عملیات مکانیکی و بیولوژیکی مناسب است.

وی با بیان اینکه اقدامات منابع‌طبیعی بدون مشارکت مردم معنا و مفهوم ندارد، خاطرنشان کرد: باید به حرف مردم گوش کنیم و در تصمیم‌سازی‌ها و تصمیم‌گیری‌ها و همچنین در اجرای اقدامات، زمینه مشارکت مردم را فراهم کنیم.

آقایی به تفاهم‌نامه همکاری مشترک با استانداران در زمینه اجرای طرح‌های آبخیزداری اشاره کرد و از مدیران منابع‌طبیعی استان‌ها خواست با جدیت تفاهم‌نامه را پیگیری و اجرا کنند.

بر اساس این گزارش، در هجدهمین جلسه ستاد هماهنگی اجرای پروژه‌های آبخیزداری و آبخوان‌داری، معاون دفتر حفاظت و امور اراضی از روند اقدامات انجام‌شده درباره کنترل آفات و امراض، کاداستر اراضی، جایگزینی سوخت و استفاده از انرژی‌های پاک و مدیر کل دفتر ترویج و مشارکت‌های مردمی نیز از نحوه مشارکت مردم در یک حوزه آبخیز، گزارشی ارائه داد.

منبع: ایرنا


اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها