کد خبر: 327457
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۳ ۱۰:۵۷:۰۰
| |

نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران تذکر داد:

لزوم ارسال لایحه ساماندهی مراکز آموزش علمی کاربردی شهرداری تهران

سید حسن رسولی، نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران، گفت: شهرداری تهران لایحه ساماندهی مراکز آموزش علمی _کاربردی را در اسرع وقت به شورای شهر ارسال کند.

لزوم ارسال لایحه ساماندهی مراکز آموزش علمی کاربردی شهرداری تهران
کد خبر: 327457
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۳ ۱۰:۵۷:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ سید حسن رسولی در تذکر پیش از دستور در یکصد و پنجاه و نهمین جلسه شورای شهر، گفت: طرح ساماندهی مراکز آموزش علمی _ کاربردی شهرداری تهران، سازمانها، شرکت ها و موسسات وابسته در 15 اردیبهشت ماه سال جاری در صحن شورای شهر به تصویب رسید.بر اساس این طرح شهرداری تهران موظف به ساماندهی موسسه و مراکز آموزشی علمی _ کاربردی خود از 9 مرکز به 4 مرکز اقدام کند.

وی با اشاره به بند "الف" ماده واحده این طرح اظهار داشت: در راستای کمک به اجرای بهتر ماموریت های ذاتی شهرداری تهران، سازمانها و شرکتهای تابعه، مراکز آموزشی علمی _ کاربردی در حوزه های ایمنی وآتش نشانی، حمل و نقل و ترافیک، فن آوری، نوسازی و شهر هوشمند و فرهنگی و اجتماعی که تداوم فعالیت آنان مورد نیاز است، حداکثر در چهار مرکز به فعالیت خود ادامه دهد و شهرداری تهران فهرست رشته‌های هر یک از مراکز آموزشی چهارگانه را جهت تصویب شورای شهر تهران ارائه کند.

رسولی در ادامه تصریح کرد: در جلسه کمیته منابع انسانی و تشکیلات که اول تیرماه امسال برگزار شد، کد رشته های تحصیلی موسسات علمی _ کاربردی در دستور کار قرار گرفت و مقرر شد سرپرست موسسه آموزش عالی علمی _ کاربردی شهرداری تهران، جلساتی با کمیسیون‌های مرتبط با حوزه‌های تعیین شده داشته باشند تا رشته‌های تحصیلی تعیین و تکلیف و نهایی شود.

وی در پایان با بیان اینکه با توجه به اینکه حدود یک و ماه نیم تا آغاز سال تحصیلی 98_99 باقی مانده است اظهار داشت: باید در اسرع وقت لایحه مربوطه به تعیین فهرست رشته های هر یک از مراکز آموزشی چهارگانه سریعتر برای تصویب به شورای شهر ارسال شود.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها