کد خبر: 328266
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۵ ۱۳:۴۳:۰۰
| |

مراسم یادبود محمد نوری در هزار صدای پاپ برگزار می‌شود

تازه‌ترین پروژه «هزار صدا» در حوزه موسیقی پاپ روز دوشنبه بیست و یکم مرداد سال 1398 با داوری تعدادی از هنرمندان صاحب‌نام این عرصه در فرهنگسرای ارسباران تهران برگزار می‌شود.

مراسم یادبود محمد نوری در هزار صدای پاپ برگزار می‌شود
کد خبر: 328266
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۵ ۱۳:۴۳:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ تازه‌ترین پروژه «هزار صدا» در حوزه موسیقی پاپ ساعت 17 روز دوشنبه بیست و یکم مرداد سال 1398 با داوری تعدادی از هنرمندان صاحب نام این عرصه در فرهنگسرای ارسباران تهران برگزار می‌شود.

داوران این برنامه تورج شعبانخانی، قاسم افشار، نیکان ابراهیمی ‌و سعیدامیراصلانی هستند که آثار خوانندگان شرکت‌کننده در بخش مسابقه را در بخش‌های ترانه، آهنگسازی، تنظیم و خوانندگی مورد بررسی قرار داده و در نهایت بهترین اجرا را به تماشاگران حاضر در سالن اصلی فرهنگسرای ارسباران معرفی می‌کنند.


محمدرضا مقدم، خواننده موسیقی پاپ هم خواننده مهمان این برنامه است و قطعاتی از بهترین آثار خود را اجرا خواهد کرد. این در حالی است که طبق برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته برنامه پیش رو به دلیل همزمانی با سالروز درگذشت زنده‌یاد محمد نوری (خواننده پیشگام موسیقی پاپ ایران) به این هنرمند تقدیم خواهد شد.

«هزارصدا» اولین برنامه استعدادیابی موسیقی در ایران است که از سال 1392 توسط آرش نصیری در فرهنگسرای ارسباران راه اندازی شد. این برنامه در دو بخش پاپ و موسیقی اصیل ایران برگزار می‌شود و به جز تهران، بخش شهرستان ها و بخش کودک و نوجوان و بخش شهرستان های آن نیز از امسال راه‌اندازی شده است.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها