کد خبر: 329370
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۹ ۰۹:۵۷:۵۲
| |

امید نمازی مربی تیم زیر 20 سال آمریکا شد

مربی سابق تیم ملی و ذوب آهن بعد از حضور در فوتبال دانمارک حالا به عنوان کمک مربی زیر 20سال آمریکا برگزیده شده است.

امید نمازی مربی تیم زیر 20 سال آمریکا شد
کد خبر: 329370
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۹ ۰۹:۵۷:۵۲

اعتمادآنلاین| ‎ امید نمازی مربی سابق ذوب آهن و دستیار کارلوس کی روش در تیم ملی ایران با قبول حضور در تیم زیر 20سال آمریکا ، همزمان در دو شغل فوتبالی فعالیت خواهد کرد. نمازی در فاصله سال های 2011 تا 2014 دستیار ایرانی کارلوس کی روش در تیم ملی بود اما عاقبت و در حالی که به نظر می رسید با سرمربی پرتغالی به چالش خورده است از تیم ملی جدا شد. او دو سال دستیار سرمربی در تیم ملی فوتبال زنان آمریکا بود و سپس هدایت تیم ملی زیر 18 سال آمریکا را به عهده گرفت و در طول دو سال با این تیم 7 برد 3 شکست و دو تساوی کسب کرد.


در ابتدای لیگ هجدهم امید نمازی به فوتبال ایران بازگشت و هدایت تیم فوتبال ذوب آهن را به عهده گرفت. ذوب آهن نایب قهرمان لیگ برتر بود و او باید تیمی را که امیرقلعه نویی به لیگ قهرمانان آسیا برده بود را به عنوان یک مدعی جدی حفظ می کرد اما نمازی روزهای خیلی خوبی را در اصفهان سپری نکرد. او یازده هفته لیگ برتر و یک بازی جام حذفی روی نیمکت این تیم نشست و تنها 2 برد به دست آورد. او بعد از شش باخت و 5 تساوی و کسب تنها 11 امتیاز جای خود را به علیرضا منصوریان داد.


نمازی اما بعد از جدایی پر حرف و حدیثش از ذوب آهن به کشور دانمارک رفت و هدایت تیم هلسینگور را در سوپرلیگای این کشور را به عهده گرفت. او در 6 هفته پایانی مسابقات لیگ دانمارک همراه هلیسنگور 2 شکست و 4 تساوی به دست آورد و این تیم قعر جدولی در پایان فصل به لیگ دسته پایین تر سقوط کرد. با این وجود او هنوز هم به عنوان سرمربی هلسینگور مشغول کار است که خبر می رسد نمازی به عنوان مربیگری تیم فوتبال زیر 20 سال آمریکا انتخاب شده است.

منبع: ورزش سه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها