کد خبر: 329452
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۹ ۱۱:۵۸:۵۵
| |

دیپلماسی «هایکو ماس» مورد انتقاد سیاستمداران آلمانی قرار گرفت

تعدادی از سیاستمداران آلمان با انتقاد از برخی سیاست‌های وزیر خارجه این کشور خواستار نقش پررنگ‌تر او در چالش‌های بین‌المللی شدند.

دیپلماسی «هایکو ماس» مورد انتقاد سیاستمداران آلمانی قرار گرفت
کد خبر: 329452
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۹ ۱۱:۵۸:۵۵

اعتمادآنلاین| مجله اشپیگل در گزارشی به انتقاد برخی از سیاستمداران آلمان در خصوص عملکرد «هایکو ماس» وزیر خارجه این کشور پرداخت.

اشپیگل با اشاره به انتقاد برخی سیاستمداران آلمانی از مواضع و سیاست های وزیر خارجه این کشور نوشت: انتظار می رود در حالی که این روزها شاهد وقایع متعدد و مختلفی در عرصه بین المللی مانند منازعات مربوط به تنگه هرمز در ایران، برگزیت و اختلاف چین-آمریکا هستیم، دستگاه دیپلماسی آلمان سیاست های راهبردی تر و شفاف تری را از خود به نمایش بگذارد.

در همین راستا «الکساندر گراف لامبسدورف» معاون فراکسیون دموکرات آزاد در پارلمان آلمان گفت: ماس در موضع‌گیری‌های خود در خصوص رویدادهای بین المللی دور از انتظار عمل کرده و می‌کند. وی خود را از مدافعان حقوق زن می‌داند که این امری سنجیده و منطقی است، اما در کنار این باید به مسائل و چالش های بین المللی نیز توجه ویژه‌ای داشته باشد.

او همچنین افزود: انتظار می‌رود به‌عنوان نفر نخست در دستگاه دیپلماسی آلمان نقش پررنگ‌تری در کاهش تنش‌های بین‌المللی ایفا کند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها