کد خبر: 329546
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۹ ۱۴:۳۴:۳۲
| |

چگونه محرومیت پرسپولیس و سپاهان تعلیقی شد؟

در اقدامی عجیب سایت رسمی فدراسیون فوتبال خبر محرومیت پرسپولیس و سپاهان از برگزاری یک بازی خانگی را تغییر داد و به جای آن خبر ، محرومیت تعلیقی را قرار داد.

چگونه محرومیت پرسپولیس و سپاهان تعلیقی شد؟
کد خبر: 329546
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۹ ۱۴:۳۴:۳۲

اعتمادآنلاین| ‎ امروز سایت باشگاه پرسپولیس در اطلاعیه ای عجیب اعلام کرد محرومیت هواداران پرسپولیس طبق حکم کمیته انضباطی تعلیقی است و هواداران این تیم محروم نیستند این درحالیست که روز 17 تیر که سایت فدراسیون خبر کمیته انضباطی را در مورد بازی سپاهان و پرسپولیس منتشر کرد از محرومیت هر دو تیم در یک بازی خانگی خبر داد.

بعد از دیدار تیم‌های پرسپولیس و سپاهان کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تیم پرسپولیس را علاوه بر جرائم مالی از برگزاری یک دیدار بدون حضور تماشاگران محکوم کرده بود اما در همین حکم آمده بود این رأی قابلتجدیدنظر است. در این حکم تیم سپاهان هم به برگزاری یک مسابقه بدون حضور تماشاگران محکوم شده بود که این موضوع همان زمان مطرح شد که تیم پرسپولیس در اولین بازی خانگی خود در لیگ برتر از حضور تماشاگران محروم خواهد بود.

عکس

در تاریخ 17 تیرماه این خبر در سایت فدراسیون فوتبال منتشر شد، اما اعلام اینکه محرومیت پرسپولیس تعلیقی است، باعث تعجب شده بود، چرا که در حکم فدراسیون چنین موضوعی عنوان نشده بود، اما در اقدامی عجیب و با بررسی دوباره سایت فدراسیون، متوجه یک موضوع عجیب خواهید شد.

در حالی که سایت فدراسیون فوتبال باید مرجع اخبار صحیح باشد، ولی در اقدامی آماتور و غیرحرفه‌ای در این خبر که 17 تیر در سایت فدراسیون منتشر شده دست برده‌اند و عنوان تعلیقی مقابل حکم پرسپولیس و سپاهان گنجانده شده است و این در حالی است که در خبر اصلی که در تاریخ 17 تیر منتشر شده بود، چنین جمله‌ای وجود نداشت.

عکس

با این اقدام غیرحرفه‌ای، حالا رسانه‌ها هم دچار چالش و مشکل شده‌اند، چرا که همه رسانه‌ها در 17 تیرماه این خبر را به نقل از سایت فدراسیون فوتبال کار کردند و حالا دست بردن در این خبر مشخص نیست با چه هدف و نیتی انجام شده است.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها