کد خبر: 331198
|
۱۳۹۸/۰۵/۲۵ ۱۴:۴۲:۴۱
| |

امام‌جمعه اسالم خطاب به بولتون: به زودی رسانه‌های انگلیس خبر مرگ تو را اعلام می‌کنند/ مشکل آموزش‌و‌پرورش زن بودن وزیر است؟

امام جمعه اسالم گیلان گفت: ما با وزارت زنان مخالفتی نداریم و تجربه خوبی از تصدی وزارت بهداشت توسط یک زن داریم اما مسأله زن بودن وزیر، گربه رقصانی جدید انتخاباتی است.

امام‌جمعه اسالم خطاب به بولتون: به زودی رسانه‌های انگلیس خبر مرگ تو را اعلام می‌کنند/ مشکل آموزش‌و‌پرورش زن بودن وزیر است؟
کد خبر: 331198
|
۱۳۹۸/۰۵/۲۵ ۱۴:۴۲:۴۱

اعتمادآنلاین| ‌ حجت‌الاسلام باقری، امام جمعه اسالم در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گیلان گفت: این روزها خبرهایی به گوش می رسد که برای تصدی وزارت آموزش و پرورش گزینه وزیر زن هم مطرح است. البته با وزارت زنان مخالفتی نداریم و تجربه خوبی از تصدی وزارت بهداشت توسط یک زن داریم. اما موضوع مورد نظر این است که اکنون و در این برهه حساس واقعا مسأله تعیین وزیر زن و مرد نیست.

اهم اظهارات وی را در ادامه به نقل از خبرگزاری ها بخوانید:

مسأله زن بودن وزیر گربه رقصانی جدید انتخاباتی است.

واقعا همه مشکلات آموزش و پرورش تمام شده که دولت در این ایام کم باقیمانده از عمر خود بخواهد بحث مرد یا زن بودن وزیر را مطرح کند؟

به جای این قرتی بازی ها به فکر حل مشکلات اساسی آموزش و پرورش باشید.

بعضی از معلمان به خاطر مشکلات عدیده مالی بعد از بازنشستگی افسوس عمر از دست رفته را می خورند و به جای تأسیس مدرسه به دنبال راه اندازی دامداری هستند.

چندین بار در مورد آموزش و پرورش صحبت کرده ام که گویا زیاد هم به مذاق آقایان خوش نیامده ولی باید عرض کنم که علت تکرار تذکرات اهمیت جایگاه آموزش و پرورش و مسأله فرهنگ است چرا که اعتقاد دارم زیربنای همه مسائل در فرهنگ بوده و این تذکرات از روی علاقه و شفقت است.

آموزش و پرورش چکار می کند که مدارسی به نام طبیعت بدون دریافت مجوز پنج سال است که فعالیت دارند و 70 شعبه در کشور راه اندازی کرده اند.

کودتای آمریکایی در 28 مرداد سال 32 و سرنگونی دولت مصدق در تاریخ کشور ما باید همیشه مثل یک تابلوی راهنما جلوی چشم‌ها قرار گیرد و همگان از آن درس بگیرند که نتیجه اعتماد به بیگانه به خصوص آمریکا چیزی جز سرنگونی و هلاکت نیست.

{ با اشاره به سفر اخیر جان بولتون مشاور امنیت ملی آمریکا به انگلستان و تلاش برای پایان دادن به توافق هسته‌ای موسوم به برجام به دست اروپایی‌ها و اظهار این جمله که بریتانیا مرگ برجام را اعلام کند}:باید به این مقام آمریکایی بگویم عجله نکن به زودی رسانه‌های انگلیس خبر مرگ تو را اعلام خواهند کرد.

منبع: خبرآنلاین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها