کد خبر: 331475
|
۱۳۹۸/۰۵/۲۶ ۱۲:۵۰:۰۰
| |

کاهش 8 درصدی قیمت سکه تمام در یک ماه گذشته

قیمت سکه بهار آزادی از بیستم تیرماه تا بیستم مردادماه و در مدت زمان یک ماهه 8 درصد کاهش یافته است.

کاهش 8 درصدی قیمت سکه تمام در یک ماه گذشته
کد خبر: 331475
|
۱۳۹۸/۰۵/۲۶ ۱۲:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| معاونت بررسی های اقتصادی اتاق بازرگانی تهران در گزارشی به روند قیمت سکه و طلا در بازار از روز بیستم تیرماه تا بیستم مردادماه پرداخته است. بر این اساس، در روز بیستم تیرماه هر قطعه سکه تمام بهار آزادی به طور میانگین 4 میلیون و 523 هزار تومان در بازار داد و ستد شده که این رقم یک ماه بعد و در روز بیستم مردادماه به 4 میلیون و 150 هزار تومان کاهش یافته است. این موضوع نشان می دهد که در مدت زمان یاد شده هر قطعه سکه تمام بهار آزادی 8 درصد کاهش قیمت داشته است.

در مدت زمان یاد شده همچنین هر قطعه نیم سکه بهار آزادی نیز از دو میلیون و 328 هزار تومان به دو میلیون و 218 هزار تومان کاهش یافته که اُفتی 4.7 درصدی را تجربه کرده است. بر اساس این گزارش، هر قطعه ربع سکه بهار آزادی نیز در روز بیستم تیرماه یک میلیون و 449 هزار تومان فروخته شده که این رقم برای بیستم مردادماه به یک میلیون و 409 هزار تومان رسیده است. قیمت ربع سکه نیز در مدت زمان یاد شده 2.8 درصد کاهش یافته است.

این گزارش می افزاید هر گرم طلای 18 عیار نیز از 430 هزار تومان در روز بیستم تیرماه با 20 هزار تومان کاهش (معادل 4.6 درصد) به 410 هزار تومان رسیده است.

منبع: ایبنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها