مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران معارفه شد

با حضور زهرا صدراعظم نوری، رئیس کمیسیون خدمات شهری، سلامت و محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران، مجتبی یزدانی، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، شینا انصاری، به عنوان مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار معرفی گردید.

مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران معارفه شد
کد خبر: 332222
|
۱۳۹۸/۰۵/۲۸ ۱۷:۲۴:۴۳

اعتمادآنلاین| این مراسم با حضور زهرا صدراعظم نوری رئیس کمیسیون خدمات شهری، سلامت و محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران، مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، معاونین و مدیران اداره کل محیط زیست برگزار شد.

زهرا صدراعظم نوری رئیس کمیسیون خدمات شهری، سلامت و محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه محیط زیست شهرداری تهران عمر طولانی ندارد اما توانسته در طی این 16 سال از بدو تاسیس به دستاوردهای خوبی نایل شود، گفت: با توجه به دغدغه مندی شهردار تهران به مباحث محیط زیستی باید از فرصت های پیش رو حداکثر استفاده را نمود که این امر نیاز به بینش محیط زیستی و همراهی تمامی مدیران مجموعه شهرداری تهران دارد.

وی در ادامه افزود: شورای اسلامی شهر تهران در حوزه محیط زیست بسیار پیگیر بوده و همواره تلاش آن در جهت رفع چالش های محیط زیستی شهر تهران است.

او در ادامه از ارتقاء ساختار محیط زیست و متناظر آن در مناطق 22 گانه اظهار خشنودی نمود و خاطر نشان ساخت: موضوعات محیط زیستی در سطح مناطق باید به طور جدی پیگیری شود تا به نتیجه مطلوب برسد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری، سلامت و محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران در ادامه افزود: محیط زیست موضوعی فرابخشی است که باید با تعاملات بین بخشی ابزار لازم جهت رسیدن به اهداف محیط زیستی فراهم شود.

مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در ادامه گفت: بدون تردید همکاری های بین بخشی راهگشای حل مشکلات و معضلات محیط زیستی است که در این راه همه بخش های مجموعه شهرداری تهران باید در راستای ارتقای کیفیت محیط زیست شهری با اداره کل محیط زیست همکاری و تعامل لازم را داشته باشند.

وی افزود: نتیجه مطلوب حاصل از اقدامات و فعالیت های محیط زیستی نیاز به اهتمام جدی و مستمر در اجرای آن ها دارد.

در ادامه این مراسم شینا انصاری مدیرکل جدید محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران گفت: با توجه به مشکلات محیط زیستی عدیده ای که در شهر تهران با آن ها روبرو هستیم، ارزیابی اثرات محیط زیستی پروژه های شهری، تدوین نظامنامه ها، پایش آلاینده های محیط زیستی، ترویج ساختمان های سبز، ارتقای سطح آموزش های محیط زیستی و ایجاد توازن و تعادل بین شاخص های محیط زیستی شهر تهران می تواند در حل این مشکلات بسیار موثر واقع شود.

وی در ادامه ضمن تاکید بر توجه بیشتر به نیروی انسانی متخصص بعنوان پشتوانه پیشبرد اهداف سازمانی، گفت: امید است تا با افزایش سطح تعاملات برون سازمانی و بین بخشی و تدوین یک برنامه منسجم در راستای جلب مشارکت های مردمی و ارتقای سطح زیست پذیری شهر گام های موثری برداریم.

در ادامه مراسم از خدمات و اقدامات محیط زیستی صدرالدین علی پور مدیرکل پیشین محیط زیست و توسعه پایدار و همچنین امیرحسن جعفری ورامینی سرپرست این اداره کل توسط معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران تقدیر و تشکر بعمل آمد.

منبع: روابط عمومی اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها