کد خبر: 333078
|
۱۳۹۸/۰۵/۳۱ ۱۴:۵۰:۳۷
| |

چرا انتقال سانچس به اینتر نهایی نشد؟

با بروز اختلاف میان باشگاه‌های اینتر و منچستریونایتد برای پرداخت حقوق الکسیس سانچس، احتمال انتقال این بازیکن شیلیایی به سن‌سیرو ضعیف شد.

چرا انتقال سانچس به اینتر نهایی نشد؟
کد خبر: 333078
|
۱۳۹۸/۰۵/۳۱ ۱۴:۵۰:۳۷

اعتمادآنلاین| با وجود اینکه به نظر می‌رسید باشگاه اینتر توانسته نظر منچستریونایتد را برای قرض دادن الکسیس سانچس به نراتزوری جلب کند، طرفین هنوز اختلاف بزرگی در مورد شیوه پرداخت حقوق این بازیکن شیلیایی دارند.


سانچس یکی از بازیکنانی است که بیشترین حقوق را در لیگ برتر انگلیس دریافت می‌کند و هفته‌ای 500 هزار پوند از شیاطین سرخ حقوق می‌گیرد. با این حال اینتر با این شرط برای قرض گرفتن او از من‌یونایتد قدم برداشته که شیاطین سرخ حاضر شوند بیش از نیمی از حقوق بازیکن خود را بپردازند، اما یونایتد این شرط را رد کرده است.


اینتری‌ها می‌خواهند تنها 150 هزار پوند از حقوق فعلی سانچس که منچستریونایتد دو سال دیگر ملزم به پرداخت آن هستند را بپردازد و پرداخت 350 هزار پوند مابقی را برعهده شیاطین سرخ بگذارد.


گفته می‌شود رقمی که اینتر پذیرفته به عنوان حقوق به سانچس بپردازد، نزدیک همان رقمی است که شیاطین سرخ در مذاکرات‌شان با باشگاه رم قبول کرده بودند طرف ایتالیایی به عنوان سهم خود از حقوق بازیکن سابق بارسلونا بپردازد. اکنون، اما ظاهراً منچستری‌ها از اینتر خواسته‌اند در پرداخت حقوق سانچس سهم بیشتری را متقبل شود و آبی‌و‌مشکی‌پوشان هم حاضر به قبول آن نیستند.


با شرایط فعلی به نظر می‌رسد که روند مذاکرات طرفین به بن‌بست خورده است و انتقال قرضی سانچس به اینتر با بند خرید قطعی در پایان فصل تنها در دو صورت ممکن خواهد شد. نخست اینکه یکی از دو طرف از موضع خود کوتاه آید و دوم اینکه سانچس رضایت دهد حقوق کمتری دریافت کند.


سانچس در این فصل حتی یک بازی هم برای من‌یونایتد انجام نداده و حضور او در ترکیب این تیم به بازی‌های تمرینی پشت در‌های بسته محدود بوده است.

منبع: خبرورزشی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها