کد خبر: 333359
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۱ ۱۴:۰۱:۳۱
| |

اهمیت واگذاری کارهای اجرایی سازمان غذا و دارو به بخش خصوصی

معاون غذا و دارو وزارت بهداشت تاکید کرد: سازمان غذا و دارو برای دور نشدن از رسالت نظارتی خود، کارهای اجرایی را به بخش خصوصی واگذار کند.

اهمیت واگذاری کارهای اجرایی سازمان غذا و دارو به بخش خصوصی
کد خبر: 333359
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۱ ۱۴:۰۱:۳۱

اعتمادآنلاین| ‌ محمدرضا شانه‌ساز در حاشیه مراسم افتتاحیه ساختمان معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی تبریز با بیان این مطلب اظهار کرد: با به کارگیری جوانان دانشمند و با استعداد در بخش‌های خصوصی، فارغ‌التحصیلان را به عنوان همکار معاونت غذا و دارو بپذیریم تا شرمنده آنان نباشیم.

وی در ادامه گفت: دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی تبریز یکی از پر برکت‌ترین دانشکده‌های کشور است. از این رو انتظار می‌رود تلاش‌ها در این راستا پاسخگوی نیازهای جدیدی مانند بیوتکنولوژی، نانو محصولات‌ترا ریخته و سل تراپی باشد.

وی تبریز را یکی از قطب‌های تولید دارو در کشور عنوان و اظهار کرد: کیفیت و کمیت داروهای شرکت‌های بزرگ داروسازی در این شهر همچون داروسازی دانا، زهراوی و قاضی در کشور دارای اهمیت بوده و تولید بسیاری از داروهای پیوندی، آنتی بیوتیک‌ها، مواد حیاتی، مواد اولیه آنتی‌بیوتیک‌ها و محلول‌های حجیم از این شرکت‌ها آغاز شده است.

شانه‌ساز در پایان خاطر نشان کرد: نظارت بر محصولات غذایی، آرایشی، بهداشتی و مکمل‌ها، دانشی را طلب می‌کند که در قالب معاونت غذا و دارو در دانشگاه علوم پزشکی تجلی پیدا کرده است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها