کد خبر: 333694
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۲ ۱۲:۲۳:۰۰
| |

حضور آزیتا ترکاشوند با چالش «پویش مد» در کنسرت مهران مدیری

آزیتا ترکاشوند مهمان مراسم کنسرت مهران مدیری با لباسی متفاوت و بازطراحی شده در این برنامه حضور پیدا کرد لباسی که پیام جهانی محیط زیست یعنی مقابله با مصرف‌گرایی را به مخاطبان منتقل می‌کند.

حضور آزیتا ترکاشوند با چالش «پویش مد» در کنسرت مهران مدیری
کد خبر: 333694
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۲ ۱۲:۲۳:۰۰

اعتمادآنلاین| آزیتا ترکاشوند یکی از اعضای این پویش در آخرین شب کنسرت مهران مدیری با لباسی ویژه در این مراسم حاضر شد تا این پیام را به مخاطبان برساند که با به کارگیری خلاقیت و بازطراحی می‌شود به اصلاح الگوی مصرف و همچنین کاهش آلودگی محیط زیست کمک کرد.

این بازیگر سینما و تلویزیون درباره علت حضورش با لباس بازطراحی شده در این مراسم گفت: پویش مد یا مصرف گرایی قرار است در کنار پیام مهم زیست محیطی و اقتصادی‌اش، در شرایط اقتصادی فعلی برای زنان توانمند اشتغال ایجاد کند.

ندا سرمه، طراح لباس و مدیر پویش «مد یا مصرف‌گرایی» که پیش از این به همین شیوه بازطراحی لباس آزیتاترکاشوند و همچنین هانا کامکار را در جشن حافظ به عهده داشته، درباره پیام مهم طراحی این لباس ایرانی در مراسم کنسرت مهران مدیری گفت: در تلاش هستیم برای این پویش نو فرهنگ‌سازی کنیم. پویش مد یا مصرف گرایی نه تنها به کاهش آلودگی‌های محیط زیست کمک می کند، بلکه در شرایط فعلی اقتصادی می تواند فرهنگ منفی مصرف گرایی را که در نتیجه تبلیغات غلط در فضای مجازی به نسل جدید منتقل شده، کمرنگ کند.

به گفته این طراح لباس، پویش مد یا مصرف‌گرایی، قرار است مروج فرهنگ مثبت «خوشپوشی در عین سادگی» باشد. این پویش حاوی این پیام است که با استفاده از هنرهای بومی سرزمینمان می‌توانیم به جای خرید مجدد لباس برای باز آفرینی لباس‌های قدیمی‌مان اقدام کنیم.

آموزش های لازم، طراحی و آماده کردن فضاهایی برای کار و تولید برای ترویج این فرهنگ از قدم های دیگر این پویش است.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها