کد خبر: 334109
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۳ ۱۲:۲۹:۰۱
| |

اولویت‌های کاری شورای شهر تهران در سال سوم چیست؟

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در خصوص ثابت ماندن هیات رئیسه شورا، گفت: شورا سیاسی کاری نمی‌کند اما همدلی و انسجام اعضا باعث این اتفاق شده است.

اولویت‌های کاری شورای شهر تهران در سال سوم چیست؟
کد خبر: 334109
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۳ ۱۲:۲۹:۰۱

اعتمادآنلاین| محسن هاشمی رئیس شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: همانطور که می‌دانید در نیمه راه شورا قرار داشتیم که گزارشی به مردم داده شد.

از روسای کمیسیون‌ها هم خواستیم تا هر کدام گزارشی از این اتفاقات ارایه کنند و براساس دستور الجلسه موجود هم قرار شد تا انتخابات هیات رئیسه انجام گیرد.

محسن هاشمی خاطرنشان کرد: ریاست شورا با 18 رای و نایب رئیس با 17 رای و منشی‌ها با 16 و 14 رای انتخاب شدند و ثباتی در شورا ایجاد شد.

وی ادامه داد: امیدواریم همین ثبات در مدیریت شهری هم در سال‌های آینده حفظ شود تا شاهد انجام اقدامات خوبی باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: شورای شهر تهران در این دوره فعالیت قابل قبولی داشته و قابل دفاع است و سعی کردیم تا همان وعده های که داده بودیم را عملی کنیم.

وی افزود: برای مثال ما به شفافیت بیشتر وعده داده بودیم که دیدید برای همین امر اقدام کردیم و امروز مردم به خوبی می دانند در شورا چه میگذرد.

محسن هاشمی در پاسخ به این سوال که حفظ هیات رئیسه آیا صرفا به خاطر ثبات هیات رئیسه بوده یا سیاسی کاری هم داشته آید، گفت: نمی‌شود گفت شورا سیاستی نداشته باشد اما همدلی و انسجامی بین اعضا وجود دارد که هم به نفع شوراست و هم باید الگوی سایر شهرها باشد.

وی درخصوص 3 رای سفید نیز گفت: من نمی دانم آن 3 نفر چه کسانی بوده اند اما تلاش می‌کنم به گونه ای رفتار کنم که آن 3 رای سفید هم در آینده تغییر کند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران درخصوص اولویت‌های شورا در سال سوم نیز گفت: بحث آلودگی هوا و ترافیک و معضلات اجتماعی خواسته‌های مردم است که تلاش می‌کنیم بیشتر این موضوعات مورد توجه قرار گیرد.

وی به سفر خودش به شهر ارومچی در غرب چین اشاره کرد و گفت: در آنجا اقدام مثبتی در حوزه واگن سازی و خطوط بی آر تی در جریان است که من برای بازدید به آنجا رفته بودم.

هاشمی گفت: آنجا هفت خط مترو به ظرفیت 3 میلیون نفر می‌سازند که سفر من هم سفری کاری بود برای برخی همکاری‌های آینده.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران درخصوص محکومیت ناهید خداکرمی گفت: این حکم هنوز قطعی نشده است و ما رایزنی با دستگاه قضایی خواهیم کرد تا تخفیف بیشتری بگیریم.

وی افزود: من فردا در افتتاح خط هفت مترو هم حضور خواهم داشت و این را به شما میگویم که این خط از ایمنی لازم برخوردار است و مشکلی در آن وجود ندارد.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها