کد خبر: 334115
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۳ ۱۲:۳۵:۴۵
| |

کرملین به دعوت احتمالی ترامپ از پوتین برای نشست «گروه 7» واکنش نشان داد

سخنگوی کرملین اعلام کرد در صورت دعوت رئیس‌جمهور آمریکا از همتای روس خود برای حضور در نشست گروه هفت، مسکو این دعوت را بررسی خواهد کرد.

کرملین به دعوت احتمالی ترامپ از پوتین برای نشست «گروه 7» واکنش نشان داد
کد خبر: 334115
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۳ ۱۲:۳۵:۴۵

اعتمادآنلاین| بعد از انتشار برخی گزارش‌ها درباره احتمال دعوت «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا از همتای روسش برای نشست سال آینده گروه هفت به میزبانی واشنگتن، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه به این خبر واکنش نشان داده است.

بنا بر نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، «دیمیتری پسکوف» سخنگوی کاخ کرملین (ریاست‌جمهوری روسیه) امروز (یکشنبه) اعلام کرد که این کشور دعوت احتمالی از رئیس‌جمهور روسیه برای حضور در نشست گروه هفت را مورد بررسی قرار خواهد داد.

اظهارنظر سخنگوی پوتین بعد از انتشار خبری در پایگاه آمریکایی «بلومبرگ» صورت گرفته که طی آن گزارش شده بود، ترامپ در حال بررسی دعوت از رئیس‌جمهور روسیه برای حضور در نشست سال آینده گروه هفت به میزبانی واشنگتن است.

به نوشته بلومبرگ، رئیس‌جمهور آمریکا که برای شرکت در نشست گروه هفت در شهر «بیاریتز» فرانسه حضور دارد، موضوع دعوت از پوتین برای شرکت در نشست سال آینده گروه هفت به میزبانی آمریکا را «قطعا محتمل» خوانده است.

ترامپ هفته گذشته در اظهاراتی که واکنش‌های منفی سران اروپایی را به دنبال داشته، درباره بازگرداندن روسیه به گروه هفت و تبدیل دوباره آن به گروه 8 اظهاراتی مطرح کرده بود.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها