کد خبر: 334675
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۴ ۱۶:۳۳:۰۲
| |

نادر قاضی‌پور، نماینده مردم ارومیه در مجلس:

دولت پاکدستی رجایی و باهنر را سرلوحه خود قرار دهد

نادر قاضی‌پور، نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، تأکید کرد: لازم است دولتمردان کنونی پاکدستی شهیدان رجایی و باهنر را الگوی و سرلوحه اقدامات خود قرار دهند.

دولت پاکدستی رجایی و باهنر را سرلوحه خود قرار دهد
کد خبر: 334675
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۴ ۱۶:۳۳:۰۲

اعتمادآنلاین| نادر قاضی‌پور، نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، در نشست علنی عصر امروز مجلس طی نطقی، با گرامیداشت هفته دولت و یادبود شهیدان رجایی و باهنر گفت: لازم است دولتمردان کنونی پاکدستی شهید رجایی و شهید باهنر را الگو و سرلوحه اقدامات خود قرار دهند.

وی افزود: غربی‌ها باید بدانند در صورت آغاز جنگ در لبنان و منطقه، رژیم صهیونیستی فقط شروع‌کننده است، اما پایان‌دهنده این جنگ محور مقاومت است.

قاضی‌پور تصریح کرد: برای برخورد با مفاسد در مجلس نهم و دهم قوانین خوبی تصویب شده است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس اظهار داشت: سهل‌انگاری مسئولین دولتی در خاموش کردن آتش‌سوزی جنگل‌های ارسباران را شاهد بودیم که جای تأسف است.

قاضی‌پور افزود: کشاورزان و باغداران آذربایجانی با معضل قیمت فروش محصولات خود مواجه شده و دلالان در حال جولان در بازار هستند.

وی افزود: قیمت گوجه هم‌اکنون به پایین‌ترین قیمت خود در ده سال گذشته رسیده است که باید دولت هر چه سریع‌تر در این باره ورود کند.

قاضی‌پور خاطرنشان کرد: مطالبات معلمان باید هر چه سریع‌تر از سوی دولت و وزارت آموزش و پرورش تا پیش از آغاز سال تحصیلی جدید یعنی اول مهر پرداخت شود.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها