کد خبر: 335050
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۵ ۱۵:۰۹:۰۰
| |

محمد حسینی، وزنه بردار تیم جوانان:

هر چه استفاده کردم زیر نظر فدراسیون بوده است/ سرخود کاری نکردم

محمد حسینی، وزنه بردار تیم جوانان، گفت: من نزدیک مسابقات مکملی نخریده ام که آلوده باشد و تمام مکمل ها و هر چه استفاده می کردم زیر نظر فدراسیون بوده است.

هر چه استفاده کردم زیر نظر فدراسیون بوده است/ سرخود کاری نکردم
کد خبر: 335050
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۵ ۱۵:۰۹:۰۰

اعتمادآنلاین| محمد حسینی، وزنه بردار تیم جوانان، درباره ی مثبت شدن تست دوپینگش در مسابقات وزنه برداری قهرمانی جوانان جهان گفت: در اردوی تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی جوانان جهان، نادو 4-5 مرتبه تست دوپینگ از ما گرفت و آخرین تست هم در اردیبهشت ماه نزدیک مسابقات جهانی بود که البته جوابی نیامد و وقتی هم جواب نیاید یعنی منفی است. اکنون بعد از دو ماه و نیم از مسابقات جهانی به من می گویند تستم مثبت شده است در حالی که تمام مکمل ها و هر چه استفاده می کردم زیر نظر فدراسیون بوده است.

حسینی در پاسخ به این پرسش که خودش به صورت شخصی مکملی استفاده نکرده است، تاکید کرد: من حتی آسپیرین می خواستم بخورم از مربیان سوال می کردم و سر خود کاری نکرده ام.

او در پاسخ به پرسش دیگری مبنی براینکه پس چگونه تست دوپینگش مثبت شده است، گفت: خودم هم مانده ام و شوکه شده ام. ماده ای که اعلام شده حتی ورزشکار مبتدی هم سمت آن نمی رود و من که ورزشکار حرفه ای هستم چرا باید سمت آن بروم؟

حسینی در مور اینکه جوانمردی مربی ادواری گفته ممکن است مکملی که به صورت شخصی مصرف کرده آلوده بوده باشد، تصریح کرد: من نزدیک مسابقه مکملی نخریدم که آلوده باشد. من زیر نظر فدراسیون بودم و فدراسیون به ما مکمل داد و همه چیز زیر نظر فدراسیون بود.

او در مورداینکه فدراسیون تماسی با او گرفته و قرار است اعتراض زده شود یا خیر، گفت:باید فدراسیون اعتراض بزند وآنها باید تصمیم بگیرند. فدراسیون هم فعلا تماسی با من نداشته است. در حال حاضر هم پایم شکسته است. وقتی ورزشکار در اوج است کسی محلش نمی گذارد اما وقتی چنین اتفاقاتی رخ می دهد می پرسند که چه کار کرده است. الان پای من از ناحیه ساق پا از دو جا شکسته اما کسی خبر ندارد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها