کد خبر: 335463
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۶ ۱۶:۴۷:۰۵
| |

شهاب زاهدی، مهاجم ایرانی المپیک دونتسک: 

برای اولین گلم در لیگ اوکراین عطش دارم/ همه به قهرمانی‌های پرسپولیس عادت کرده‌اند/ منتظر یک فرصت در تیم ملی هستم

شهاب زاهدی، مهاجم ایرانی المپیک دونتسک، در مورد عملکرد خودش در فوتبال اوکراین و شرایط تیمش صحبت کرد.

برای اولین گلم در لیگ اوکراین عطش دارم/ همه به قهرمانی‌های پرسپولیس عادت کرده‌اند/ منتظر یک فرصت در تیم ملی هستم
کد خبر: 335463
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۶ ۱۶:۴۷:۰۵

اعتمادآنلاین| شهاب زاهدی، مهاجم ایرانی المپیک دونتسک، در خصوص شرایطش در المپیک دونتسک گفت: شرایط خوبی دارم و به جز بازی اول که هنوز قرارداد نسبته بودم و به تیم اضافه نشده بودم در 3 بازی بعدی حضور داشتم و سرمربی از من در پست‌های مختلف از من بازی گرفت و از عملکردم راضی بود و در حال حاضر هم آماده ادامه رقابت‌ها هستم.

وی در مورد اوضاع بد دونتسک در جدول لیگ اوکراین گفت: بله اوضاع ما در هفته‌های اول خوب نبود و بعد از 4 هفته ناکامی سرمربی تیم تغییر کرده و حالا به نظر می‌رسد شرایط بهتری داشته باشم و با یک امتیازی که در بازی اخیر مقابل تیم قدرتمند دینامو گرفتیم دید سایر تیم‌ها نسبت به ما تغییر کرده و روحیه و انگیزه بیشتری هم برای ادامه رقابت‌ها پیدا کردیم.

مهاجم ایرانی المپیک دونتسک اضافه کرد: تیم ما فصل قبل از گزینه‌های سقوط بود و هدفش فقط بقا در لیگ برتر بود ولی برای فصل جدید هزینه‌های زیادی انجام دادند و سعی کردند شرایط را تغییر دهند و حتی در برنامه‌هایمان گرفتن سهمیه لیگ اروپا است و اگر در هفته‌های بعد اوضاع کمی بهتر شود می‌توانیم به این مهم هم دست پیدا کنیم. در حال حاضر هم فاصله زیادی در جدول نداریم و با تیم چهارم جدول فقط 6 امتیاز اختلاف داریم و می‌توانیم خودمان را بالا بکشیم.

زاهدی در مورد دیدار حساس با شاختار دونتسک گفت: شاختار در لیگ اوکراین شرایطش به کلی با سایر تیم‌ها متفاوت است و اوضاعی شبیه پاریس سن ژرمن در فرانسه دارد ولی همانطور که گفتم شرایط تیم ما با تغییر کادرفنی متفاوت از گذشته است و می‌توانیم مقابل حریف قدرتمندمان نتیجه قابل قبولی بگیریم.

وی در مورد بازی در پست‌های مختلف عنوان کرد: مربی قبلی از من در پست‌های مختلف از جمله پیستون، وینگر و مهاجم استفاده کرده بود و همین تغییر پست باعث شد نتوانتم برای تیم گلزنی کنم ولی برای اینکار عطش دارم و با آمدن سرمربی جدید بیشتر مهاجم نوک بازی می‌کنم و فرصت بهتری برای گلزنی دارم.

مهاجم ایرانی المپیک دونتسک در مورد اهدافش برای پوشیدن پیراهن تیم ملی هم گفت: آرزوی هر کسی پوشیدن پیراهن تیم ملی است و من هم منتظرم تا این فرصت در اختیارم قرار بگیرد و بتوانم توانایی‌هایم را در پیراهن تیم ملی به نمایش بگذارم.

زاهدی در مورد وضعیت پرسپولیس خاطرنشان کرد: من بازی هفته اول را ندیدم و تمرین داشتیم و هایلایت‌هایش را دیدم. مربی جدید که آمده به نظرم مربی خوبی است و پرسپولیس هم تیم خوبی دارد و همه به قهرمانی این تیم عادت کرده‌اند و امیدوارم این فصل هم به قهرمانی برسد.

وی در مورد اینکه آیا از جدایی از پرسپولیس و عدم حضور در قهرمانی‌های این تیم پشیمان نیست، گفت: اگر قرار به بازی کردن در لیگ ایران بود قطعاً انتخابم پرسپولیس بود ولی خب من به دنبال پیشرفت در فوتبالم هستم و اهدافی برای خودم ترسیم کرده‌ام که امیدوارم به آن برسم. من از 20 سالگی لژیونر شدم و یکی از جوان‌ترین لژیونرهای فوتبال ایران هستم و البته دورادور برای پرسپولیس هم آرزوی موفقیت دارم.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها