کد خبر: 335609
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۷ ۱۳:۱۱:۰۰
| |

سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

دولت اهتمام جدی برای ارتقای زیرساخت‌های فرهنگی و هنری کشور دارد

سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: به رغم کمبود اعتبارات، دولت با اهتمام جدی برای ارتقای زیرساخت‌های فرهنگی و هنری تلاش می‌کند و کارهای خوبی در بخش‌های مختلف فرهنگی در حال انجام است.

دولت اهتمام جدی برای ارتقای زیرساخت‌های فرهنگی و هنری کشور دارد
کد خبر: 335609
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۷ ۱۳:۱۱:۰۰

اعتمادآنلاین| سیدعباس صالحی، روز پنج شنبه در حاشیه بهره‌بردای از پروژه فرهنگسرای این شهرستان گفت: در استان خوزستان تحرک خوبی در فضای زیرساخت‌های فرهنگی و هنری شاهد هستیم و در کل کشور این قدم‌ها گام به گام در حال پیشرفت است.

وی افزود: ظرفیت‌های خوبی که در استان خوزستان برای گسترش فضاهای فرهنگ و هنری وجود دارد کمک می‌کند تا هنرمندان به عنوان تولیدگران فرهنگ و هنر و جامعه به عنوان مخاطبان این حوزه بتوانند شرایط مناسب‌تری را در سال‌های آینده داشته باشند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: این فرهنگسرا فرصت‌های قابل توجهی را برای حوزه‌های فرهنگی و هنری استان فراهم می‌آورد و وجود کارگاه‌ها و کلاس‌های آموزشی فضای فرهنگی شهرستان را قوی‌تر می‌کند و در کنار این فرهنگسرا پارکی در نظر گرفته شده که به ایجاد فرصت‌های هم‌افزایی کمک می‌کند.

طرح اجرای فرهنگسرای ماهشهر که از سال 86 آغاز شد دارای سه هزار و 850 متر زیربنا است که با صرف اعتبار 77 میلیارد ریال به سرانجام رسید.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز به مناسبت هفته دولت و به منظور افتتاح چند طرح عمرانی از جمله فرهنگسرای ابراهیم قیصری در ماهشهر به خوزستان سفر کرده است.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها