کد خبر: 335783
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۸ ۰۹:۴۷:۳۵
| |

خوردبین:

مدیریت پرسپولیس کار عرب نبود

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به ایرج عرب بابت حضور چندماهه در پرسپولیس خسته نباشید می‌گویم اما مدیریت در فوتبال کار عرب نبود.

مدیریت پرسپولیس کار عرب نبود
کد خبر: 335783
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۸ ۰۹:۴۷:۳۵

اعتمادآنلاین| ‌ محمود خوردبین روز جمعه با اشاره به تغییرات در بخش مدیریت باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: این تغییرات را باید به فال نیک گرفت. انصاری‌فرد هم برای پرسپولیس زحمات زیادی کشیده و از بدنه باشگاه است. امیدوارم پرسپولیس با او به روزهای خوبش بازگردد.

وی افزود: انصاری فرد می‌تواند آرامش را به پرسپولیس بازگرداند او مدیری کاربلد است و می‌داند که در هر بخش چگونه رفتار کند. او می‌تواند شرایط باشگاه را مدیریت کند و دوباره روزهای خوبی را در پرسپولیس تجربه کند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: توقع ما از عرب این است که با پیشکسوتان ارتباط متقابل داشته باشند و از آنها استفاده کنند مانند سایر مدیران نباشد که پیشکسوتان را پشت در اتاقشان معطل می‌گذاشتند.

خوردبین در مورد ارزیابی‌اش از زمان مدیریت ایرج عرب در باشگاه پرسپولیس هم یادآورشد: عرب مدیر بود اما مدیریت در فوتبال با سایر حوزه‌ها متفاوت است. او زحمتش را کشید اما در واقع باید بگویم که مدیریت پرسپولیس کار عرب نبود. من یکبار رفتم و پشت در اتاق او ماندم و دیگر نرفتم.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها