کد خبر: 336565
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۰ ۱۲:۱۱:۰۰
| |

اسماعیل امینی:

هرچیزی را به اسم استندآپ کمدی به خوردمان می‌دهند

اسماعیل امینی، طنزپرداز با اشاره به اینکه متأسفانه فکر می‌کنیم هر چیزی که مال دیگری است، می‌توانیم به آن بخندیم، این موضوع را غیراخلاقی و غیرهنری دانست و گفت: این چیزی است که به عنوان استندآپ کمدی به خورد ما می‌دهند و رادیو و تلویزیون هم به آن دامن می‌زند.

هرچیزی را به اسم استندآپ کمدی به خوردمان می‌دهند
کد خبر: 336565
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۰ ۱۲:۱۱:۰۰

اعتمادآنلاین| اسماعیل امینی نشست طنز «شکرپاره» عنوان کرد: مسیر طنز مسیر سختی است که طی قرن‌ها به اینجا رسیده و هنوز دعوا بر سر این است که ما به چه چیزی می‌خندیم و چه چیز می‌تواند دستمایه طنز باشد.

متأسفانه فکر می‌کنیم هر چیزی که مال دیگری است می‌توانیم به آن بخندیم، مثل اینکه من در شهر زندگی می‌کنم و دیگری در روستا. من باهوشم و دیگری کندذهن و امثال اینها. باید بگویم که همه این‌ها غیراخلاقی و غیرهنری است.

این چیزی است که به عنوان استندآپ کمدی‌ها به خورد ما می‌دهند و رادیو و تلویزیون هم به آن دامن می‌زنند. به‌جد تقاضا دارم که اینگونه شوخی‌ها را از طنز نوشتن کنار بگذارید.

این طنزپرداز افزود: بیماری‌های روحی مثل دروغ، خست، حسادت و ... می‌تواند در معرض شوخی قرار بگیرد.

در واقع ما با افراد شوخی نمی‌کنیم، بلکه با تیپ‌ها شوخی می‌کنیم. متأسفانه در فضای مجازی اینگونه طنزها رایج شده و سوژه کل رادیو و تلویزیون هم همین است. با سیاست کاری نداشته باشید.

امینی با اشاره به ظرافت طنز گفت: در مطبوعات چندان توجهی به ظرافت طنز نمی‌شود. ذائقه عمومی نباید برای شعر طنز اهمیتی داشته باشد.

منبع: خبرآنلاین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها