کد خبر: 336760
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۰ ۱۷:۲۳:۰۷
| |

بررسی تقاضای تحقیق و تفحص از سازمان ثبت احوال کشور در کمیسیون شوراها

سخنگوی کمیسیون‌ امور داخلی کشور و شوراها از بررسی تقاضای یکی از نمایندگان برای تحقیق و تفحص از سازمان ثبت احوال کشور در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

بررسی تقاضای تحقیق و تفحص از سازمان ثبت احوال کشور در کمیسیون شوراها
کد خبر: 336760
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۰ ۱۷:۲۳:۰۷

اعتمادآنلاین| ‌ اصغر سلیمی ضمن تشریح جلسه امروز کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها؛ بیان کرد: در جلسه امروز کمیسیون درخواست یکی از نمایندگان به منظور تحقیق و تفحص از سازمان ثبت احوال کشور با حضور رئیس سازمان ثبت احوال مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی در ادامه با اشاره به محورهای درخواست تحقیق و تفحص از سازمان ثبت احوال کشور اظهار کرد: علت تاخیر در صدور کارت ملی هوشمند، استفاده از بازنشستگان و تعلل در اجرای طرح هوشمند سازی کارت‌های ملی شهروندان که قرار بود تا پایان سال 94 اجرایی شود؛ از محورهای تحقیق و تفحص بود که مطرح شد و رئیس سازمان به این موضوعات پاسخ داد.

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بر اساس اعلام رئیس سازمان ثبت احوال کشور از میان حدود 60 میلیون واجد شرایط دریافت کارت ملی 53 میلیون نفر اقدام به تکمیل پرونده کرده‌اند و رسید معتبر دریافت نموده‌اند تا بتوانند از طریق آن خدمات مبتنی بر کارت ملی را دریافت کنند.

وی افزود: قرار بر این شد که کمیته‌ای در کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها عملکرد سازمان ثبت احوال را بررسی کرده و نتیجه آن را اعلام کند و تا پیش از آن طرح تحقیق و تفحص اجرایی نمی‌شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها