کد خبر: 336934
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۱ ۱۰:۴۵:۱۷
| |

رئیس اتحادیه پیراهن‌دوزان و پیراهن‌فروشان:

حداقل دستمزد دوخت پیراهن 35 هزار تومان است

حسین آقا کوچکی،  در رابطه با بازار و افزایش حجم تقاضای پیراهن مشکی در روزهای منتهی به ماه محرم، گفت: در ایام منتهی به محرم و ماه صفر حجم قابل توجهی از خرید پیراهن به محصولات آماده و دوخته شده اختصاص می یابد و حجم تقاضا برای پیراهن سفارشی بسیار کم است.

حداقل دستمزد دوخت پیراهن 35 هزار تومان است
کد خبر: 336934
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۱ ۱۰:۴۵:۱۷

اعتمادآنلاین| ‌ رئیس اتحادیه پیراهن‌دوزان و پیراهن‌فروشان گفت: حداقل مزد دوخت پیراهن 35 هزار تومان و حداقل قیمت پیراهن دوخته شده 70 هزار تومان است.

حسین آقا کوچکی، در رابطه با بازار و افزایش حجم تقاضای پیراهن مشکی در روزهای منتهی به ماه محرم، گفت: در ایام منتهی به محرم و ماه صفر حجم قابل توجهی از خرید پیراهن به محصولات آماده و دوخته شده اختصاص می یابد و حجم تقاضا برای پیراهن سفارشی بسیار کم است.

رئیس اتحادیه پیراهن‌دوزان و پیراهن‌فروشان با تاکید بر اینکه کمبودی در زمینه عرضه پیراهن در بازار وجود ندارد، ادامه داد: در تامین مواد اولیه تولید کمبودی در زمینه پارچه، نخ و دیگر محصولات مصرفی وجود ندارد، اما نکته قابل توجه آن است که قیمت محصولات گران شده است.

او اینطور توضیح داد: در چند وقت اخیر بار جدیدی از مواد مصرفی همچون نخ، لایی و پارچه به کشور وارد شده که عاملی ارزانی قیمت محصولات نسبت به گذشته شده است.

آقا کوچکی قیمت نهایی محصولات سفارشی را گران‌تر از محصولات دوخته شده اعلام کرد و گفت: مزد دوخت برای سال جاری اعلام نشده و در حال حاضر حداقل مزد دوخت پیراهن 35 هزار تومان است و این در حالی است که حداقل قیمت پیراهن دوخته شده 70 هزار تومان تعیین می‌شود.

رئیس اتحادیه پیراهن‌دوزان و پیراهن‌فروشان بیان کرد: حجم قابل توجهی از محصولات عرضه شده تولید داخل است که متاسفانه به دلیل خواست و نیاز بازار به نام‌های دیگر در بازار به فروش می‌رسد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها