کد خبر: 336937
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۱ ۱۰:۵۰:۲۵
| |

قاسم احمدی لاشکی، عضو فراکسیون مستقلین مجلس:

قوه قضاییه ضمن برخورد با مفسدین از تولیدکنندگان حمایت کند

قاسم احمدی لاشکی، عضو فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی، ضمن تقدیر از اقدامات موثر قوه قضاییه در برخورد و مقابله با مفسدین اقتصادی گفت: در کنار اهتمام به این موضوع لازم است که از مدیران خادم و تولید کنندگان و فعالان عرصه اقتصادی تقدیر و حمایت شود.

قوه قضاییه ضمن برخورد با مفسدین از تولیدکنندگان حمایت کند
کد خبر: 336937
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۱ ۱۰:۵۰:۲۵

اعتمادآنلاین| قاسم احمدی لاشکی، عضو فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی، در نطق میان دستور جلسه امروز مجلس با تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) گفت: مصوبه روز گذشته هیات دولت در خصوص ایجاد منطقه آزاد مازندران در خصوص نوشهر، فریدون‌شهر و امیرآباد موجبات شعف مردم مازندران را فراهم کرد. از همه عزیزان که در این حوزه تلاش داشتند تقدیر می‌کنم.

وی افزود: عده‌ای از نیروهای زحمت‌کش نهادها و ادارات سالهاست که عاشقانه و صادقانه برای دستگاه‌ها زحمت می‌کشند. علی‌رغم سال‌ها خدمت همچنان به عنوان نیروی قراردادی به کار مشغولند. لازم است دستور دهید سازمان امور اداری و استخدامی در جهت تبدیل وضعیت شغلی این عزیزان اقدام نمایند. به فرمایش مقام معظم رهبری بازنشسته از شاغل جدا نبوده و آیینه مشاغل است. دولت نسبت به همسان‌سازی حقوق، مطالبات و پاداش پایان خدمت بازنشستگان توجه لازم را داشته باشند، چرا که شرایط کنونی این عزیزان شرایط مطلوبی نیست.

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: این روزها همه از اقدامات موثر دستگاه قضا صحبت می‌کنند برخوردهای جدی قوه قضاییه با مفسدین اقتصادی امید به آینده را افزایش داده لازم است در کنار برخورد با سودجویان و مفسدین از مدیران با کفایت و فعالان عرصه تجارت و تولید کنندگان تقدیر و حمایت شود.

احمدی لاشکی عنوان کرد: از روند پیشرفت آزادراه تهران - شمال دیدن داشتم تلاش کارگران نوید می‌دهد که این پروژه تا دهه فجر به اتمام می‌رسد. آقای رییس جمهور به فکر مدیریت حجم گسترده مسافران باشید و برنامه‌ریزی لازم را برای اقدامات زیربنایی و فرهنگی شهرهای مقصد مانند چالوس مورد نظر قرار دهید.

وی اظهار کرد: آقای کلانتری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست موضوع پسماند خطه شمال را پیگیری کنید. عذرخواهی شما را از نمایندگان شاهد نبودیم. عذرخواهی از دیگران جزو ارزش‌های فرهنگی - اسلامی است. اگر شما عذرخواهی نمی‌کنید من به خاطر سخنی که موجب ناراحتی شده عذرخواهی می‌کنم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها