کد خبر: 337356
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۲ ۱۳:۰۰:۳۰
| |

صالحی امیری:

والیبال آبروی ورزش است

رییس کمیته ملی گفت: والیبال از امیدهای ما برای المپیک است و انصافا باعث آبروی ورزش است.

والیبال آبروی ورزش است
کد خبر: 337356
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۲ ۱۳:۰۰:۳۰

اعتمادآنلاین| ‌ رضا صالحی امیری در حاشیه مراسم عزاداری ایام محرم در آکادمی ملی المپیک در جمع خبرنگاران در مورد جلسه ستاد عالی بازی‌ها بیان کرد: امروز جلسه ستاد عالی بازی‌ها را داشتیم و سه فدراسیون از پیشرفت کار خود گزارش دادند. پیام روشنی برای ناشنوایان دارم که مظلوم واقع شدند و باید به انتظارت و نیازها آن‌ها توجه داشتیم. قرار است ناشنوایان با ظرفیت حدود 170 نفر راهی بازی‌های آسیایی شوند و ما متعهد شدیم حداکثر کمک را به ناشنوایان داشته باشیم.

او ادامه داد: در شمشیربازی هم با مدال مجتبی عابدینی قول‌های خوبی دادند . یک سهمیه انفرادی گرفته و گفتند سهمیه تیمی را هم می‌گیریم. شمشیربازی آینده در خشانی دارد.

صالحی امیری در مورد گزارش والیبال نیز تاکید کرد: والیبال از امیدهای ما برای المپیک است. در سال‌های اخیر جهش بزرگی داشته و در کنار فوتبال قرار گرفت و می‌بیند که چقدر از مسابقات آن استقبال می‌شود. 12 اردو در سطح جهانی و داخلی تعریف کردند که مورد تصویب قرار گرفت. از همه قهرمانان والیبال و کادرفنی تشکر می‌کنم. انصافا والیبال باعث آبروی ورزش ایران شده است. قرار است از رده های جوانان نوجوانان و بزرگسالان به اتفاق وزیر در روزهای آتی تجلیل داشته باشیم و قدر دان تلاشهایشان باشیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها