کد خبر: 337493
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۵ ۱۶:۰۰:۰۰
| |

زندان و طلاق؛ عاقبت رمانتیک بودن بیش از حد دو مرد در سنگاپور و امارات

رفتار 2 مرد رمانتیک با همسران‌شان یکی را به زندان و دیگری را به مرز طلاق کشاند.

زندان و طلاق؛ عاقبت رمانتیک بودن بیش از حد دو مرد در سنگاپور و امارات
کد خبر: 337493
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۵ ۱۶:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| رفتار 2 مرد رمانتیک با همسران‌شان یکی را به زندان و دیگری را به مرز طلاق کشاند.

به گزارش اعتمادآنلاین، یک مرد سنگاپوری بابت اینکه تا آخرین لحظه به همسرش ابراز احساسات کند، برای بدرقه او، بی‌آنکه قصد سفر داشته باشد یک بلیت پرواز خرید، و از همین رو با یک محکومیت 2ساله مواجه شد.

به نوشته روزنامه الدستور لبنان، این مرد 27 ساله با خرید بلیت پرواز وارد سالن ترانزیت شد تا حداکثر زمان ممکن در کنار همسرش باشد، اما با توجه به قوانین سنگاپور، حضور او در سالن ترانزیت، که یک منطقه کاملاً حفاظت‌شده است، باید صرفاً به خاطر سفر باشد و چون قصدی برای سفر نداشت، توسط ماموران امنیتی دستگیر شد و هم‌اکنون منتظر حکم دادگاه خود بین 2 سال حبس یا 20 هزار دلار جریمه نقدی است.

از سوی دیگر، یک زن اماراتی به خاطر اینکه همسرش به شکل غیرقابل تحملی رمانتیک است درخواست طلاق کرد.

این زن اماراتی، که رسانه‌های کشورش نام او را ذکر نکردند، در پاسخ به سوال دادگاه در این‌باره گفت: یک سال است که زندگی مشترک خود را آغاز کرده‌ام، اما محبت شدید همسرم به من به شکل غیرقابل تحملی درآمده و مرا دچار خفگی می‌کند.

او در دادگاه گفت: می‌دانم که همه از رفتار من تعجب خواهند کرد، اما هیچ‌کس جای من نبوده‌ تا از شرایطم مطلع باشد.

همچنین یک روزنامه آلمانی در خبری دیگر نوشت: یک زن آلمانی که به همراه نامزدش برای گذراندن تعطیلات به خارج از کشور سفر می‌کردند بعد از دستگیری همسرش در فرودگاه حاضر به نیمه‌تمام گذاشتن سفر نشد و به تنهایی عازم مقصد خود شد.

این روزنامه خبر داد: نامزد 38ساله این زن که از اهالی شهر هامبورگ است ممنوع‌الخروج بودن خود را به دلیل بدهی مالیاتی فراموش کرده بود و زمانی که قصد ترک کشور را داشت توسط پلیس دستگیر شد. با این حال نامزدش حاضر نشد به خاطر او از تعطیلات خود در جزایر اسپانیا صرف‌نظر کند و بدون همسرش به سفر خود ادامه داد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها