کد خبر: 338236
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۵ ۱۲:۳۰:۵۱
| |

حمیدرضا فولادگر، رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی:

حق پخش پیش از واگذاری سرخابی‌ها تعیین تکلیف شود

رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل44 قانون اساسی از احتمال تعیین تکلیف موضوع حق پخش تلویزیونی در قانون اداره و نظارت بر صداوسیما خبر داد.

حق پخش پیش از واگذاری سرخابی‌ها تعیین تکلیف شود
کد خبر: 338236
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۵ ۱۲:۳۰:۵۱

اعتمادآنلاین| حمیدرضا فولادگر، رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل44 قانون اساسی با بیان اینکه حق پخش تلویزیونی مسابقات ورزشی یکی از جذابیت‌ها برای واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس است، گفت: حق پخش تلویزیونی یکی از اصلی‌ترین منابع درآمدی باشگاه‌ها است که متأسفانه تا به امروز اجرایی نشده است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی مهم‌ترین مسئله در واگذاری‌ها را درآمدزایی دانست و افزود: مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی روی محورهای درآمدی باشگاه‌ها کار کرده است که 6 محور احصا شده و یکی از محورها را همین موضوع حق پخش تلویزیونی است.

حق پخش باید پیش از واگذاری دو باشگاه تعیین تکلیف شود

وی اضافه کرد: بسیاری از شرکت‎هایی که واگذار شده‌اند به دلیل درآمدزا نبودن به مشکل خورده‌‎اند و باید پیش از واگذاری استقلال و پرسپولیس موضوع حق پخش تعیین تکلیف شود.

وی اضافه کرد: از مسئولان صدا و سیما، دولت و تصمیم گیرندگان در این حوزه درخواست کرد که هرچه سریع‌تر موضوع حق پخش را به سرانجام برسانند.

رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل44 قانون اساسی یادآور شد: در صورت بلاتکلیفی این مسئله مجلس در قانون نظارت و اداره صدا و سیما، موضوع حق پخش را تعیین تکلیف خواهد کرد.

منبع: خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها