کد خبر: 338653
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۶ ۱۳:۰۵:۰۰
| |

پژمانفر، عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس:

نباید در برابر دشمن ضعف نشان داد/ روش گام به گام ما را به دوران قبل از برجام برنمی‌گرداند/ در برابر دشمن فرصت سوزی نکنیم

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی گفت: باید اقدام ایران در راستای برداشتن گام سوم را مثبت دانست چرا که اروپا و آمریکا باید بدانند ایران هیچگاه از مواضع خود عقب نشینی نمی‌کند. آنها به دنبال ضعیف نشان دادن جمهوری اسلامی هستند ولی وقت آن رسیده تا دولت این بازی را تمام کند.

نباید در برابر دشمن ضعف نشان داد/ روش گام به گام ما را به دوران قبل از برجام برنمی‌گرداند/ در برابر دشمن فرصت سوزی نکنیم
کد خبر: 338653
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۶ ۱۳:۰۵:۰۰

اعتمادآنلاین| نصرالله پژمانفر، عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به گام سوم ایران در کاهش تعهدات برجامی، اظهار کرد: باید این اقدام جمهوری اسلامی ایران را مثبت ارزیابی کرد، چراکه اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها باید بدانند که ایران هیچگاه از مواضع خود عقب نشینی نمی‌کند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اروپا باید بداند که ما منافع ملی و حقوق مسلم مردم خود را با بازی‌هایی که آنها در می‌آورند معامله نمی‌کنیم.

پژمانفر تصریح کرد: روش گام به گام موجب خستگی مردم در احقاق حقوق شان می‌شود، چرا دولتمردان این پیام را درک نمی‌کنند که آمریکا زیر تعهد برجام زده و اروپایی‌ها نیز به شیوه این کشور عمل می‌کنند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی بیان کرد: روش گام به گام ما را به دوران قبل از برجام باز نمی‌گرداند، لذا دولتمردان باید در برخورد با اروپا شفاف عمل کنند.

پژمانفر تاکید کرد: ما نباید در برابر دشمن ضعف نشان داده و فرصت سوزی کنیم، چراکه غرب دقیقاً به دنبال همین موضوع است تا جمهوری اسلامی ایران را ضغیف کند و به نظر می‌رسد که وقت آن رسیده تا دولت این بازی را تمام کند.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: همانطور که در متن برجام آمده در صورت نقض آن ما باید تمام اقدامات خود را در یک مرحله انجام دهیم نه دهها مرحله، لذا به نظر بنده روش فعلی دولت صحیح نیست و ما را در موضع ضعف و ناتوانی قرار می‌دهد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها