کد خبر: 338807
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۶ ۱۸:۳۷:۱۲
| |

شاهین طبع، سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران: 

عملکرد تیم ملی بسکتبال با تحسین کارشناسان همراه بود

مهران شاهین طبع، سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران، گفت: عملکرد ما در جام جهانی با تحسین تمام کارشناسانی که در چین حضور دارند، مواجه شد.

عملکرد تیم ملی بسکتبال با تحسین کارشناسان همراه بود
کد خبر: 338807
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۶ ۱۸:۳۷:۱۲

اعتمادآنلاین| شاهین طبع، سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران، در رابطه با عملکرد تیم ملی بسکتبال در جام جهانی گفت: از عملکرد بازیکنانم به طور کامل رضایت دارم. همه مسابقات به نحوی بوده که تیم‌های مقابل به سختی ما را شکست دادند و اگر هم مقابل تیمی اختلاف امتیاز ما با حریف بالا بوده، این نشان از قدرت تیم ما است که توانستیم مقابل حریفی اختلاف امتیاز بالا ایجاد کنیم.

وی افزود: تمام کارشناسانی که در چین حضور دارند، تیم ما را تحسین می‌کنند و عملکرد بازیکنان باعث تشویق آنها شده است. توقع از تیم ملی وجود دارد و رسیدن به آنچه که توقع همگانی است شاخصه‌هایی لازم است که نیاز به لحاظ فنی، تاکتیکی، تمرینات سخت افزار باز میگردد اما امسال یکی از بهترین سال‌های بازیکنان بوده است امیدوارم فردا روز خوبی برای ما رقم بخورد.

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران خاطرنشان کرد: طبق مکاتبه با فیبا تمام بازی‌های ما و تفاضل گل تمامی مسابقات محاسبه می‌شود. نیاز داریم با اختلاف 15 در بازی فردا حریف را شکست دهیم و حتی اگر نیجریه با یک امتیاز چین را شکست دهد، ما شانس داریم. منافع تیم ما و تونس به آن بازی بستگی دارد.

شاهین‌طبع خاطرنشان کرد: برای بازی فردا این را در نظر گرفتیم که بتوانیم با آرامش و با تمرکز زیاد عملکرد خوبی به نمایش بگذاریم و در صورت امکان تفاضل گل را زیاد کنیم و بازیکنان هم به این موضوع واقف هستند.

وی در رابطه با شانس صعود تیم ایران به المپیک اضافه کرد: هیچ چیز مشخص نیست و همه تیم‌ها شانس دارند. هم ما و هم چین شانس داریم. البته بازی فردا برای فیلیپین هم مهم است چرا که آنها هم می‌خواهند به عنوان تیم دوم صعود کنند.

سرمربی تیم ملی بسکتبال در مورد حضور ایران در جام جهانی با سرمربی ایرانی اضافه کرد: مربی تیم ملی بسکتبال همان که از دانش نسبی برخوردار باشد کافی است. امروزه بسکتبال دارای قوانینی است که باید هر مربی از آن آگاه باشد. مربیان خارجی هم برای تیم ما زحمات زیادی کشیدند اما اصل کار مساله دانش مربیان و نحوه اداره تیم است که در این سطح مشکلات خودش را دارد.

منبع: ایرنا




اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها