کد خبر: 339449
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۹ ۱۵:۲۹:۲۵
| |

فلورنتینوپرز رودریگرز، رئیس باشگاه رئال مادرید:

گمانه‌زنی جذب نیمار بیشتر از سوی رسانه‌ها بود

فلورنتینوپرز رودریگرز، رئیس باشگاه رئال مادرید در مورد جذب نکردن زیدان و نیمار توضیحاتی را ارائه دادو گفت: هیچگاه روی یک بازیکن سرمایه گذاری زیادی انجام ندادیم.

گمانه‌زنی جذب نیمار بیشتر از سوی رسانه‌ها بود
کد خبر: 339449
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۹ ۱۵:۲۹:۲۵

اعتمادآنلاین| بررسی عملکرد رئال مادرید در دوران پسا رونالدو گویای آن است که این تیم نتوانسته چندان موفق عمل کند و به همین خاطر این باشگاه قصد داشت برای لیگ امسال تیم خوبی را روانه مسابقات کند تا دوباره این تیم بتواند با زین الدین زیدان افتخارات گذشته را کسب کند.

رئالی ها امسال ابتدا « ادن آزارد» بلژیکی را جذب کردند. پس از این ستاره اروپایی، پل پوگبا و نیمار اصلی ترین اهداف کهکشانی‌ها بودند که پرز در جذب هیچ یک از این دو بازیکن موفق نبود.

رئیس باشگاه رئال مادرید توضیحاتی را در مورد جذب نشدن این دو بازیکن در نقل و انتقالات تابستانی ارائه داد.

فلورنتینوپرز رودریگرز، در این باره گفت: رئال مادرید هیچ وقت سرمایه گذاری زیادی روی یک بازیکن انجام نداده، حتی وقتی بهترین تیم را در مسابقات در اختیار داشتیم.

وی در ارتباط با پوگبا بازیکن تیم فوتبال منچستر یونایتد هم توضیح داد که قصد فروش این بازیکن را نداشتیم و در مورد نیمار هم باید بگویم گمانه زنی برای جذب او بیشتر از سوی رسانه‌ها انجام شد و باشگاه در این زمینه وارد عمل نشده بود.

پرز اضافه کرد: رئال به دنبال بازیکنانی است که آینده درخشانی داشته باشند.

نتایج فصل جدید لالیگا نشان می دهد که در سه بازی برگزار شده، رئال مادرید در زمین سلتاویگو با نتیجه 3 بر 1 در نخستین بازی به برتری رسید، بازی دوم باوجود میزبانی رئال در مقابل رئال وایادولید نتیجه تساوی یک بریک رقم خورد و سومین بازی هم در برابر ویارئال نتیجه 2 بر 2 حاصل تلاش دو تیم بود.

قرار است چهارمین بازی رئال مادرید که 23 شهریور برگزار می شود از لوانته میزبانی کند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها