کد خبر: 339458
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۹ ۱۵:۴۲:۴۲
| |

روملو لوکاکو، مهاجم بلژیکی اینتر:

کونته از خیلی وقت پیش مرا می‌خواست/ در ضدحملات تیم قدرتمندی داریم

روملو لوکاکو، مهاجم بلژیکی اینتر، می‌گوید آنتونیو کونته از خیلی وقت پیش تمایل داشته است او را در تیمش داشته باشد.

کونته از خیلی وقت پیش مرا می‌خواست/ در ضدحملات تیم قدرتمندی داریم
کد خبر: 339458
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۹ ۱۵:۴۲:۴۲

اعتمادآنلاین| روملو لوکاکو، 26 ساله که در این تابستان پس از دو فصل حضور در منچستریونایتد و ثبت آمار 42 گل زده در 96 بازی از این تیم انگلیسی جدا و با قراردادی به ارزش 65 میلیون یورو که با پاداش‌های درنظر گرفته شده تا 75 میلیون یورو می‌تواند برسد به اینتر پیوست، در تازه‌ترین اظهارنظرش درباره پیوستن به نراتزوری گفت: سرانجام زیرنظر کونته کار کردم، سرمربی‌ای که از خیلی وقت پیش مرا می‌خواست.

این مهاجم بلژیکی که در دو بازی اول اینتر در فصل جدید سری A ایتالیا دو گل برای این تیم به ثمر رسانده است، در بخش دیگری از صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: در اینتر به مانند تیم ملی بلژیک، تیم خوبی داریم. من یک گل زیبا به ثمر رساندم و در ضدحملات هم تیم قدرتمندی داریم. خیلی اهمیت دارد که تیم به این شکل بازی کند. ما تمرکز و قدرت لازم را داریم و چند گل زیبا هم به ثمر رسانده‌ایم.

وی همچنین درباره شعارهای نژادپرستانه هواداران کالیاری خطاب به او در هفته دوم سری A ایتالیا اظهار داشت: من تنها چند کلمه گفتم، کلماتی که خیلی قدرتمند بودند و همه درکش کردند. سری A در تلاش برای رفع این موضوع است و امیدوارم یوفا و فیفا هم نهادهای بعدی برای حل این مسئله باشند.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها