کد خبر: 339474
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۹ ۱۶:۱۶:۰۰
| |

ذوالنوری با اشاره به حمله ناموفق پهپادی اسرائیل تشریح کرد:

خط مقاومت رژیم صهیونیستی را منفعل کرده است/ مقاومت وارد مرحله فعالیت جدی شده است

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به حمله ناموفق پهپادی اسرائیل در لبنان و بازتاب دفاع حزب الله در مقابل اسرائیل گفت: اسرائیلی ها همیشه در آستانه انتخابات، جبهه مقاومت و لبنان را به خاک و خون می کشیدند.

خط مقاومت رژیم صهیونیستی را منفعل کرده است/ مقاومت وارد مرحله فعالیت جدی شده است
کد خبر: 339474
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۹ ۱۶:۱۶:۰۰

اعتمادآنلاین| مجتبی ذوالنوری با اشاره به حمله ناموفق پهپادی اسرائیل در لبنان و بازتاب دفاع حزب الله در مقابل اسرائیل گفت: سید حسن نصرالله کاملاً ابعاد این موضوع را تبیین کردند که اسرائیلی ها همیشه در آستانه انتخابات، جبهه مقاومت و لبنان را به خاک و خون می کشیدند.

نماینده مردم قم در مجلس ادامه داد: آنها می خواهند قدرت نمایی کنند و به شهروندان و اشغالگران صهیونیست روحیه بدهند تا پای صندوق رای بیایند تا بتوانند آرا لازم را بدای ماندن در قدرت کسب کنند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: سید حسن نصرالله هشدار داد که حمله پهپادی رژیم صهیونیستی در لبنان در راستای همان سیاست‌های قبلی شان بوده است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شرایط مقاومت لبنان عوض شده است، گفت: خون هایی که در آستانه انتخابات منحوس و کثیف اشغالگران صهیونیست بر زمین ریخته می شود بدون پاسخ نخواهد ماند؛ در حملات قبلی به محض اینکه آنها دو نفر را با حمله پهپادی به شهادت رساندند حزب الله و مقاومت نفربر زرهی آنها را زد که بیش از 10 نفر تلفات دادند و فرماندهان عالیرتبه آنها از بین رفتند.

ذوالنوری با تاکید بر قدرت محور مقاومت درمنطقه و نقش درخشان جمهوری اسلامی در خط مقاومت تاکید کرد: حزب‌الله چند برابر از آنها تلفات گرفت و این نشانه این است که خط مقاومت جا افتاده و بیش از پیش قوت گرفته است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر نقش محوری رهبری معظم انقلاب در منطقه و محور مقاومت، تصریح کرد: مقاومت وارد مرحله فعالیت جدی شده است و الحمدلله می‌تواند در معادلات قدرت تغییر ایجاد کرده و دشمن را منفعل کند و در ادامه همین خط هم تقویت می شود.

گفتنی است؛ سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنرانی خود به مناسبت ایام محرم، تأکید کرد که مقاومت، حضرت آیت الله خامنه ای را فرمانده خیمه‌گاه خود می‌داند و جمهوری اسلامی ایران را در برابر فشار آمریکا و رژیم صهیونیستی تنها نمی‌گذارد.

منبع: خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها